دربی» حقانیت برانکو را ثابت کرد/ دولت قبل خودسرانه او را برکنار کرد

خبر پارسی –  رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی هشتاد و دوم، گفت: کاری به نتیجه دربی ندارم اما این بازی حقانیت اخلاقی و فنی برانکو را ثابت کرد.

محمد دادکان در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه بازی دربی استقلال و پرسپولیس درس بسیار بزرگی برای برخی از افراد داشت تأکید کرد: کاری به نتیجه بازی دربی و بردوباخت تیم‌ها ندارم اما این بازی حقانیت اخلاقی و فنی برانکو را ثابت کرد.

وی بابیان اینکه هشت سال پیش کسانی بودند که این مربی را کوبیدند، گفت: نتیجه دربی برای آن‌ها درس بزرگی بود که در آن زمان به خاطر کمبودهای خودشان به برانکو حمله می‌کردند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشحالم که بازی دربی حقانیت برانکو را برای همگان ثابت کرد درحالی‌که هشت سال پیش بسیار به او کم‌لطفی شد.

دادکان یادآور شد: به خودم کاری ندارم اما دولت قبل خودسرانه و غیر کارشناسانه اقدام به برکناری برانکو کرد.

وی بابیان اینکه برای مربیان بااخلاق داخلی احترام فراوان قائل هستم، گفت: نامربیانی که هر روز برای رئیس‌جمهور گذشته نامه‌نگاری می‌کردند که برانکو برود تا خودشان و مربی ایرانی بیاید امروز می‌بینند که برانکو نه‌تنها در مباحث فنی بلکه در مصاحبه‌ها نیز فردی حرفه‌ای و کار بلد است.

وی افزود: برانکو به حواشی کاری ندارد و نشان داد که فردی باشخصیت و حرفه‌ای است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از سفیر ایران در کرواسی یادآور شد: بعد از بازی‌های جام جهانی با جوسازی‌های برخی از افراد او را به کشور راه ندادیم درحالی‌که سفیر ایران در کرواسی به استقبال او رفت و بابت زحمت‌هایی که کشیده بود از او تشکر کرد.

دادکان ادامه داد: برانکو را در آن دوران به‌سادگی کنار گذاشتیم اما امروز او در بازی دربی حقانیت و شخصیت خود را نه‌تنها در فوتبال بلکه در اخلاق نیز به همگان ثابت کرد.

وی تصریح کرد: رفتار برانکو ازلحاظ فنی و اخلاقی برای مربیان داخلی نیز باید درس باشد چراکه او تنها به فوتبال فکر می‌کند و کاری به حاشیه ندارد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال تأکید کرد: دربی حقانیت برانکو و فوتبال کشور را نشان داد که فوتبال ما ظرفیت استفاده از مربیان توانمند را دارد تا درخشش داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.