معرفی کاندیداهای اصلاح طلب در شیراز؛دکتر بهرام پارسایی

خبر پارسی – دکتر بهرام پارسایی متولد ۱۳۴۹ دارای مدرک دکترای دندانپزشکی است .وی عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز بود و ریاست کمیسیون گردشگری و زیارت برای نخستین بار به همت دکتر پارسایی در شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل شد .وی معتقد است استان فارس و شهر شیراز ظرفیت های گردشگری و زیارتی بی نظیری دارد که توسعه این ظرفیت ها می تواند بسیاری از مشکلات استان از جمله بیکاری را بر طرف کند از این رو در نخستین روزهای فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز زمینه ایجاد کمیسیونی مستقل و تخصصی برای پیشبرد اهداف توسعه گردشگری را فراهم کرد.

images
کمیسیون گردشگری و زیارت شورای چهارم طی دو سال مدیریت دکتر پارسایی با همراهی حداقل ۱۲ مشاور آگاه به امور گردشگری و زیارتی مصوبات موثری را در شورای شهر به تصویب رساند که از جمله این مصوبات اختصاص بودجه چهار میلیارد تومانی برای تملک زمین های اطراف نقش برجسته باستانی برم دلک بود . تملک این اراضی بی شک مهم ترین اقدام برای سامان دهی و بهره برداری گردشگری از این اثر ارزنده است.
این نقش برجسته در ۱۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد که مربوط به دوران ساسانیان است و به گفته محققان یکی از کهن ترین آثار به جا مانده از باستان است که در ان بانویی ایرانی نیز به تصویر کشیده شده است که نشان دهنده اهمیت جایگاه زن در ایران باستان است.
پیگیری اولین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو ، پیگیری و رفع مشکلات تردد اتوبوسهای حامل گردشگری و زائران ، تنظیم تفاهم نامه جهت بازدید گردشگران خارجی از حرمهای مطهر ، تشکیل دو کمیته در کمیسیون گردشگری جهت بررسی نامه ها ، کمیته تسهیلات و تاسیسات گردشگری ، معافیت هتل ها و مهمان پذیران از عوارض تعمیرات ، طرح حفظ ، مرمت حوض ماهی ، احیا قنات سعدی و …. گوشه ای از اقدامات و تصمیمات مهم کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ریاست دکتر بهرام پارسایی در این کمیسیون است.
وی علاوه بر ریاست کمیسیون گردشگری ، در کمیسیون های سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی و خدمات شهری ، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی نیز عضویت داشت .
مدیریت عامل ی اتحادیه تعاونی های صنعتی و معدنی استان فارس ، عضویت در نظام پزشکی و انجمن دندانپزشکان فارس و ایران ، عضویت در هیت مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت استان فارس نیز از دیگر سوابق او به شمار می رود.
دکتر پارسایی اینک عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه می باشد .
وی جز نمایندگان اقلیت با گرایش اصلاح طلبانه در شورای چهارم محسوب می شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.