کناره گیری قابل تحسین پیمان بهادری از ادامه حضور در انتخابات شورای شهر شیراز/برای حفظ و ترویج اخلاق سیاسی در هیچ لیست موازی با لیست امید قرار نخواهم گرفت

خبر پارسی – پیمان بهادری،روزنامه نگار اصلاح طلب و صاحب امتیاز و مدیر مسئوول روزنامه افسانه،در اقدامی شایسته،برای جلوگیری از انشقاق در جریان اصلاح طلبی و به پاس میثاق نامه ای که امضا کرده بود،از ادامه رقابت در انتخابات شوراها کناره گیری کرد.

پیمان بهادری روزنامه نگاری اخلاق گراست که سالهاست بدون هیچگونه چشمداشتی،روزنامه خود را تریبون اصلاح طلبان فارس قرار داده و در اوج دوران اقتدار گرایان بلندگوی صدای اصلاحات بود و با کناره گیری خود از رقابت وفاداری اش  را به جریان اصلاحات اثبات و اعلام کرد:برای حفظ و ترویج اخلاق سیاسی در هیچ لیست موازی با لیست امید قرار نخواهم گرفت.

او از آن دسته روزنامه نگارانی است که صندلی قدرت را نه کرسی شورا بلکه صندلی رسانه می داند و برای رسیدن به کرسی شورا از هر روشی استفاده نمی کند و آبروی خود و رسانه اش را با معاملات سیاسی گره نمی زند.

در بیانیه ای که پیمان بهادری منتشر کرده،آمده است:

بسمه تعالی
با سلام و احترام
در انتخابات شوراها مانند مجلس مردم می توانستند پیروز میدان باشند به شرطی که کاسبان سیاسی زمین حاصلخیز باور و اعتقاد مردم را با گاوآهن خود خواهی و منیت شخم نمی زدند وبه جای گل های اعتماد و ایمان درخت زقوم نمی کاشتند.
به هر حال امیدوارم نتیجه انتخابات شوراها هر چه که باشد مردم و شیراز سربلند و پیروز این میدان باشند.
به مردم شیراز اطمینان می دهم در لیست امید افراد شایسته، شجاع و پاک، کم نیستند ،بر همین اساس برای جلوگیری از انشقاق در جریان اصلاح طلبی و به پاس میثاق نامه ای که امضا کرده ام و برای حفظ و ترویج اخلاق سیاسی در هیچ لیست موازی با لیست امید قرار نخواهم گرفت و بدین وسیله از ادامه حضور در انتخابات شورا انصراف می دهم.
بنا بر وظیفه اعتقاد و ایمانم به جریان اصلاح طلبی ،برای پیروزی روحانی در انتخابات از هیچ کوششی نیز دریغ نخواهم کرد.
با سپاس از لطف و بزرگواری شما مردم و همراهان گرامی در برابر لطف بی دریغتان سر تعظیم بر آستان صداقتتان فرو می آورم و باز در سنگر رسانه کنار شما می مانم .
قول می دهم هر ترکیبی که در شورا شکل بگیرد با چشمان باز و بدون لکنت زبان پیگیر مطالبات و حقوق شما مردم عزیز شیراز باشم.

پیمان بهادری صاحب امتیاز و مدیر مسول روزنامه افسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.