کلنگ سالن مطالعه و نمایش در بلوار یاوران شرقی زده شد

خبرپارسی – به همت شهرداری شیراز کلنگ ساختمان سالن مطالعه و نمایش در بلوار یاوران شرقی واقع در محدوده شهرداری منطقه ۹ با حضور شهردار شیراز، تنی چند از اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری به زمین زده شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در این مراسم گفت: یکی از شاخص های اصلی توسعه فرهنگی سنجش میزان مطالعه است و امیدوارم ساخت این پروژه مشوق مناسبی برای ارتقای میزان مطالعه و سطح آگاهی شهروندان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حسین آرگیو با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری بیشترین حجم پروژه های فرهنگی در حال اجراست، اضافه کرد: در سال ۹۸ براساس رویکرد انسان محوری نگاه معاونت فنی تکمیل و بهره برداری از پروژه های فرهنگی همچون سینمای جوان واقع در فلکه کوزه گری، فرهنگسرای فرزانگان و حکمت و آغاز پروژه های جدید همچون سالن مطالعه و نمایش در بلوار یاوران شرقی است.

وی ضمن اشاره به اجرای۶ پروژه ورزشی در سطح شهر شیراز خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ براساس برنامه ریزی های انجام شده پروژه های کلان و تاثیرگذاری را کلنگ زنی خواهیم کرد.

احمد تنوری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در آیین کلنگ زنی سالن مطالعه و نمایش گفت: ایجاد قرائت خانه کار ارزشمندی است که شهرداری شیراز اغاز کرده چون در سال های گذشته در این زمینه کاستی های وجود داشته است.

تنوری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری افزود: بر اساس این بیانیه همه نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی همچون شهرداری شیراز و جریان های فکری و فرهنگی باید در مسیر تحقق توصیه های این بیانیه قدم بگذارند.

لیلا دودمان عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین گفت: از شهردار شیراز به خاطر کلنگ زنی پروژه فرهنگی سالن مطالعه و نمایش که در راستای شعار انسان محوری و توجه ویژه به فرهنگ است، تشکر می کنم.

دودمان خاطرنشان کرد: محدوده شهرداری منطقه ۹ بیشترین تعداد دانش اموزان را در سطح داراست و این سالن مطالعه می تواند مورد استفاده دانش آموزان، کنکوری ها، دانشجویان و سایر شهروندان قرار بگیرد.

این سالن مطالعه و نمایش با زیربنایی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع شامل سالن مطالعه چندمنظوره و سالن نمایش ۱۵۰ نفری است که در راستای افزایش سرانه آموزشی و فرهنگی شهرک والفجر، احمدآباد، امام حسین (ع)، بهاران و فرزانگان در بلوار یاوران شرقی احداث می شود. احداث این پروژه گامی موثر در جهت ارتقای کمی و کیفی مناطق کمتر برخوردار شهری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.