کامیاب خبر داد؛ موج جدید افتتاح پروژه های ورزشی در سه ماهه پیش رو

خبرپارسی – مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: در سه ماهه پیش رو  ۱۰۰ پروژه ورزشی درنفاط  مختلف استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در جلسه امور کارکنان این اداره کل سخن می‌گفت افزود : بخشی از این پروژه ها قبل از پایان سال و بخش دیگر تا پایان اردیبهشت ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به حجم بالای رخدادهای عمرانی در حوزه ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش در فارس را توسعه همه جانبه دانست و گفت: در چند سال اخیر در حوزه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و همچنین حوزه جوانان نیز اتفاقاتی به وقوع پیوسته که در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه بود ه است.

دبیر شورای عالی ورزش استان با اشاره به آمار برخی رویدادهای برگزار شده در فارس، مدال های مختلف کسب شده توسط ورزشکاران استان در رقابت های ملی، بین المللی، جهانی، المپیک و پارالمپیک، کمیت و کیفیت این رویدادها را در ورزش استان  کم نظیر و گاهی بی نظیردانست و گفت: در حوزه جوانان نیز در کنار میزبانی قابل تحسین پایتختی جوانان جهان اسلام، امروز جوانان ما به چنان مرز خودباوری رسیده اند که مسئولیت های محلی و ملی فراوانی به آنها سپرده می‌شود.

کامیاب تغییر در رفتار سازمانی کارکنان را نیز یکی دیگر از اتفاقات خوب به وقوع پیوسته در اداره کل ورزش و جوانان فارس دانست و گفت: امروز اخلاق مداری و اخلاق محوری به یک ارزش سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان فارس تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حاصل این تغییر نگرش، باور توانایی‌های مدیران استان توسط مجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده است افزود: برتر  بودن فارس  از سال ۹۴ تاکنون در ارزیابی های وزارت ورزش و جوانان، حاصل رسیدن کارکنان به مرز خودباوری و اعتماد به نفس نفس بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان، بر اهمیت حضور در این انتخابات تاکید کرد و گفت: تک‌تک ما باید در جوامع حضوری خود اهمیت حضور در این انتخابات و رای دادن به کاندیداهای اصلح را برای نزدیکان مان تشریح کنیم.

وی انتخاب خوب را زمینه ساز ایجاد فضا برای انجام کارهای بهتر دانست و گفت: یادمان نرفته است که نگاه سیاسی به ورزش در گذشته منجر به  بایگانی کردن یک معاونت همراه با ۶ کارشناس در یک اتاق کوچک شده بود.

کامیاب با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، مردم را شایسته خدمت بیش از پیش دانست و گفت: امیدواریم با درایت مردم  نمایندگانی به مجلس یازدهم راه یابند که اگر یار و یاور ورزش هم نیستند، حداقل با نگاه‌های سیاسی چوب لای چرخ ورزش استان نگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.