پسر باکری مصاحبه مادرش را تکذیب کرد

یکی از سایت‌ها گفت و گویی از فاطمه امیرانی، همسر شهید حمید باکری، منتشر کرده است که در آن آمده: “دشمنان نظام در سال ۸۸ به بهانه تقلب به کف خیابانها ریختند و با توهین به امام و مقدسات و آرمانهای انقلاب طرف بازنده نیز به بهانههای واهی راه را برای دشمنان خارجی هموار کردند.”

به گزارش ایسنا، چهره نیوز در ادامه نوشت: او در بخش دیگری از این گفت و گوی ساختگی گفته است: “امیدواریم در آستانه این حماسه ملی آقایان موسوی و کروبی نیز دست آشتی به سوی ملت دراز کنند و با تعدیل مواضع خود به دامن ملت بازگردند.”

اما در مورد این مصاحبه ساختگی، احسان باکری، فرزند شهید حمید باکری، به خبرنگار چهره نیوز، می گوید: این گفتگو را بنده به صراحت تکذیب می کنم چرا که در گفت و گویی که با مادرم داشتم، ایشان به صراحت انجام چنین مصاحبه‌ای را تکذیب کرده‌اند.

فرزند شهید حمید باکری تاکید می‌کند: مادرم خیلی وقت است که با هیچ رسانه‌ای گفتگویی نداشته است.

1 دیدگاه برای “پسر باکری مصاحبه مادرش را تکذیب کرد

  1. درود بر شهید باکری و دیگر شهیدان پرافتخار ایران و اسلام. اگر از راه آنها و منش آن عزیزان چیزی یاد نگرفته ایم حداقل جلو فساد را بگیریم و مردم را در تضاد با اسلام عزیز قرار ندهیم.
    قانون اساسی را نه به دلخواه بلکه به واقع عمل کنیم و اگر افرادی از نظر ما اشتباهی مرتکب شده اند را در دادگاه عادله محاکمه کنیم و به آنها حق دفاع و داشتن وکیل بدهیم. اگر از منافع خودمان کمی گذشت کنیم می بینیم که عادل بودن زیاد مشکل نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.