وقتی عدو سبب خیر می شود/ دم خروس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ید جور بیرون زد!/ نارضایتی ۸۳ درصدی مردم فارس از طرح پزشک خانواده/آقای استاندار سلام علیکم!

خبر پارسی – پنج شنبه شب شبکه استانی فارس با موضوع پزشک خانواده میزبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود. دکتر ایمانیه در این برنامه به دفاع از اجرای طرح پزشک خانواده در استان فارس پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز همزمان با شروع برنامه از طریق نظر سنجی پیامکی با سوال “آیا با ادامه طرح پزشک خانواده موافق هستید؟” از بینندگان خواسته شد که نظر خود را اعلام کنند که بیش از ۸۳ درصد از بینندگان به این سوال جواب “خیر” دادند. علاوه بر آن گزارش های میدانی که شبکه استانی فارس از مردم تهیه کرده بود حکایت از نارضایتی شدید مردم از اجرای طرح پزشک خانواده داشت.

این نظر سنجی در حالی از نارضایتی مردم از نحوه ی اجرای طرح پزشک خانواده حکایت دارد که دکتر ایمانیه بارها ادعا کرده است بر طبق نظر سنجی های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اکثریت مردم استان از اجرای طرح پزشک خانواده راضی هستند. در آخرین مورد از این ادعاها رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، ۱۰ خردادماه ، در بیانیه ای در جواب به انتقادات دکتر جعفر قادری نماینده ی شیراز مدعی شده بود بیش از ۶۰ درصد مردم استان فارس از اجرای طرح پزشک خانواده راضی هستند.

طرح پزشک خانواده مهمترین طرح دوره ی ۱۰ ساله ریاست دکتر ایمانیه است که از سال ۸۴ با حکم دکتر لنکرانی به این سمت منصوب شده است. این طرح از تیرماه ۹۱ با تبلیغات فراوان وزارت بهداشت دولت احمدی نژاد در استان های فارس و مازندران آغاز شد و هم اکنون نیز علی رغم انتقادات فراوان کارشناسان حوزه ی سلامت و نارضایتی گسترده مردم هنوز وزارت بهداشت دولت جدید تصمیم به توقف آن نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.