هنرپیشه سکاندار فوتبال فارس شد/ سایت حامی دولت را به انتخابات راه ندادند!

خبر پارسی – از ورود خبرنگار سایت حامی دولت در استان فارس به انتخابات هیات فوتبال استان جلوگیری شد.

انتخابات هیات فوتبال استان فارس صبح امروز در حالی با حضور رئیس فدراسیون در محل هتل هما شیراز برگزار شد که از ورود خبرنگار سایت خبر پارسی به این جلسه ممانعت به عمل آمد.

در حالی که سایت خبر پارسی در یکسال گذشته بیشترین تحلیل را بر فوتبال فارس نوشته و بیشترین راهکار را برای عبور از موانع فوتبال استان ارائه داده اما «صلواتی» مدیر روابط عمومی هیات فوتبال از شناخت سایت خبرپارسی و مدیر آن اظهار بی اطلاعی کرد!

وی اظهار داشت:رسانه ها باید قبلا تقاضای حضور در جلسه را می کردند نه الآن که جلسه شروع شده است.

این در حالی است که سالن برگزاری جلسه انتخابات هیات فوتبال به اند ازه کافی جا داشت و ممانعت از ورود خبرنگار سایت خبر پارسی به عنوان تنها سایت فعال حامی دولت در استان بهانه ای بیش نبود.

خبر پارسی تلاش کرد با مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فارس تماس برقرار کند اما سیروس خلیقی نیز از پاسخ دادن به تماس های خبر پارسی خودداری کرد!

بنا بر گزارش خبر پارسی این انتخابات که پس از انتخابات حاشیه دار و بحث برانگیز سال گذشته برگزار می شد دومین انتخابات هیات فوتبال در زمان مدیریت غلامرضا کمانه بر کرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس است.

سید غلامرضا کمانه که سوابق مدیریتی خود را مدیون دولت احمدی نژاد می داند،در این دولت ابتدا مدیرکل تربیت بدنی فارس و سپس مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شد.او که گویی نافش را برای مدیریت بریده اند پس از استعفا از این سمت به فارس بازگشت و دوباره بر کرسی مدیریت ورزش و جوانان استان نشست.

اتفاقات انتخابات هیات فوتبال فارس در زمان وی سرآغازی بر درگیری های هیات‌ها و ادارات ورزش استان‌ها بود.

کمانه در انتخابات قبل دیکته‌ فدراسیون فوتبال در انتخابات هیات فارس را پر از غلط دانست و گفت:ما کاری به اینکه در هنگام برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال چه اتفاقی رخ داد، نداریم و اعتراض ما براساس عدم رعایت اساسنامه و آن هم پیش از انتخابات بود.

رنگ کردن زمین چمن حافظیه پیش از دیدار تیم های استقلال تهران و فجر سپاسی شیراز در حالی با آبروی فوتبال شیراز در زمان مدیریت کمانه بازی کرد که وی پیش از آن گفته بود:بیشترین کار را روی زمین چمن انجام دادیم که شامل زیرسازی، تسطیح لیزری، ایجاد چاه‌های جذبی، لوله‌گذاری و سیستم گرمایشی و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی کاشت چمن بود.

آخرین تکنولوژی کاشت چمن عبارتی بود که پس از رنگ کردن زمین چمن حافظیه تکیه کلام خیلی ها شد!

در حالی که امسال تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و برق شیراز به لیگ های پایین ترسقوط کرده اند،گفته می شودمدیر اصولگرا و احمدی نژادی ورزش و جوانان فارس در سمت خود ابقا شده تا شاید در صورت احتمال برگزاری جام ملت های آسیا در ایران و میزبانی احتمالی شیراز،ورزشگاه میانرود نیز به آخرین تکنولوژی کاشت چمن مجهز شود و البته امیدواریم این  آخرین تکنولوژی هراس گنجشک ها را در پی نداشته باشد!

بنا بر گزارش خبر پارسی در اننخابات صبح امروز غلامعلی(فرزاد) هنرپیشه با ۲۹ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال فارس انتخاب شد .

وی از چهره های فوتبالی و مدرس رسمی فوتسال و رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال فارس بود.او که سابقه سرمربیگری در تیم های فوتسال را هم دارد از پشتیبانی آیت اللهی رییس سابق هیات فوتبال فارس برخوردار بود.

خبر پارسی پیش از این از احتمال انتخاب هنرپیشه خبر داده بود.انتخاب هنرپیشه که حمایت آیت اللهی  ر ا به دنبال خود داشت، انتخابی معنا دار بود چه اینکه اداره ورزش و جوانان فارس در انتخابات دور قبل بسیار سعی کرد آیت اللهی رای نیاورد.گفته می شود قلب کمانه در این انتخابات با هاشمی نژاد بود!کاندیدایی که البته گفته می شود کمنر از انگشتان یک دست رای آورده است!

عبدالرضا منصوری عضو سابق هیات مدیره برق شیراز که در دوره پیشین هم کاندیدا بود با ۲۰ رای از ریاست هیات فوتبال فارس بازماند.

5 دیدگاه برای “هنرپیشه سکاندار فوتبال فارس شد/ سایت حامی دولت را به انتخابات راه ندادند!

  1. به نظرم فرزاد صدری مدتیه از این سایت رفته و یا کمتر مینویسه چون لحن مقالات نسبت به قبل به لحاظ کیفی خیلی اومده پایین.
    تعارف نداره وب سایت شما شبیه یک وبلاگ میمونه که پاچه گیر مدیران اصولگراست این وسط فقط تندروهای سیاسی از هر دو جناح و رسانه هاشون شما رو رصد می کنن البته انکار نمی کنم که به مدد برخی حمایت ها برخی پزشکان نیز شب ها یه سری به سایت شما می زنند.
    مدیر روابط عمومی ورزش فارس کار درستی کرد که شما رو راه نداد چرا که شما در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد عضو نیستید و اساسا مجوز هم ندارید در ضمن چرا فکر میکنید مقالات شما که در این سایت منتشر میشه ور جامعه میخونه؟ فقط خودتون میخونید و تندروهای دو جناح سیاسی.کلا رو هم رفته شاید پونصد نفر باشین!
    والسلام

  2. وبلاگ یا سایت فرقی نداره مهم این هست که حق و میگه . کمانه مدیر احمدی نژادی هست نباید رنگ عوض کنه اون باید پی برده باشه که وقت رفتنش هست خودش میدونه که از عهده این مسولیت برنمی یاد تلاش امثال خلیقی هم ثمری نداره حتما یکی دو چمن هم تو استانی که خیال رفتن به اونجا داره هست که نیاز به رنگ داشته باشه مردم اونجا بی صبرانه منتظر قدوم مبارک ایشونند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.