هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است

خبرپارسی – وزیر اطلاعات: برخی این گونه القاء می کنند که تحریم ها اثر زیادی نداشته بلکه عدم مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است در حالی که  هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است .

 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات،  حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز سه شنبه  مورخ ۹ بهمن ۱۳۹۷ در جلسه شورای اداری استان فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س) و مبارزه آن حضرت با ایجاد انحراف در جامعه اسلامی اشاره کرد و توفیق کسب توشه در مکتب ولایتمدار آن حضرت و دفاع از ولایت را از خداوند خواستار شد .

علوی همچنین در آستانه دهه فجر یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را گرامی داشت وگفت : به لطف خدا همه استانداران فارس منشأ خیر و برکت بوده اند و امیدواریم در این دوره مدیریتی کارنامه درخشنده تری بدست آید.

 وزیر اطلاعات با بیان  این که امروز مسئولیت خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم بر دوش مسئولان نهاده شده است، افزود : بر اساس آموزه های دینی، مسئولیت، امانت، عبادت و آزمون مسئولان است و باید با قدردانی از این تفضل الهی، شکر نعمت را با خوشرویی و خدمت رسانی بی منت به مردم بجای آورد.

علوی گفت : اسلام بر خلاف دموکراسی غرب، حکومت را برای مردم می خواهد و بنابراین کارگزاران حکومت اسلامی باید در این مسیر حق الناس را رعایت کنند .

 وزیر اطلاعات با اشاره به این که در حکومت اسلامی امنیت، معیشت، عدالت و امنیت باید  برای آحاد مردم جامعه برقرار شود، از تلاش و همکاری های شورای تأمین در جهت ارتقاء سطح امنیت و آرامش کشور به ویژه در استان فارس قدردانی کرد و افزود: به لطف خدا اکنون همدلی و هم افزایی موثری در میان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد که ثمره آن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران است .

علوی بر ارتقاء سطح امنیت در عرصه های مختلف تأکید کرد و با ابراز تأسف از این که در  برخی مواقع  در جامعه شاهد بدگویی و هتاکی هستیم، گفت: باید با رعایت اخلاق و اصول شرع این گونه مسائل از جامعه رخت بربندد .

 وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و سنگ اندازی دشمنان علیه کشور مان اشاره کرد و افزود: برخی این گونه القاء می کنند که تحریم ها اثر زیادی نداشته بلکه عدم مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است در حالی که  هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.