نمایندگان نهمین دوره اتاق بازرگانی فارس انتخاب شدند

خبرپارسی – با برگزاری انتخابات نهمین دوره، هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس مشخص شدند .

از صبح امروز شنبه ۱۱ اسفند ماه انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس برگزار شد که در پایان با اعلام نتایج شمارش آرای این انتخابات ۱۵ عضو اتاق فارس بدین شرح اعلام شد .

جمال رازقی جهرمی موفق به کسب ۳۹۴ رای، محمد صادق حمیدیان ۳۷۴ رای، یلدا راهدار ۳۶۴ رای، ابراهیم غلامزاده ۳۲۲ رای، سهراب شرفی با ۳۶۵ رای، خسرو فروغان ۳۶۱ رای، علیرضا قدرتی ۳۱۹ رای، سهیلا محبی ۳۰۴ رای، امید ماهرانی ۲۹۲ رای، عباس ابوقداره ۳۵۰ رای، محمد کاظم خاکره ۳۴۷ رای، صلاح الدین ایزدفر ۳۶۸ رای، غلامحسین شعرا ۳۱۲ رای، نادر طیبی ۳۴۳ رای و هادی حنایی جهرمی ۳۰۷ رای از مجموع ۶۳۱ رای را کسب کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی فارس، شامگاه شنبه و پس از اتمام شمارش آرا، به خبرنگاران گفت: نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی فارس به مدت یک روز برگزار و با استقبالی خوب مواجه شد .

به گفته همتی، در این دوره از انتخابات یک‌هزار و ٢٧٢ نفر در استان با داشتن کارت بازرگانی واجد شرایط رای بودند که ۶۴٢ نفراز آنها در انتخابات شرکت کردند و از این تعداد ۶٣١ رای ماخوذه صحیح بود.

وی حضور در این دوره از انتخابات اتاق فارس را به لحاظ مشارکت رای دهندگان کم‌نظیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که اعضای جدید هیئت نمایندگان این اتاق با برنامه‌های قوی و منسجم رونق و توسعه هرچه بیشتر اقتصاد استان را در چهار سال آینده رقم بزنند .

یادآور می شود در این دور از انتخابات دو لیست “اتاقی برای همه” و “اتاقی شفاف و پاسخگو” وارد کارزار انتخابات شدند که در نهایت لیست اتاقی برای همه، موفق شد تمام پانزده کرسی اعضای هیئت نمایندگان اتاق فارس را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.