نایب رییس هیات کاراته شیراز:آقایان در کاراته به دنبال راه اندازی امپراطوری هستند

خبر پارسی – نایب رییس هیات کاراته شیراز،با انتقاد از سیاست حاکم بر هیات کاراته استان فارس گفت:آقایان با انحصاری کردن این ورزش به دنبال را اندازی امپرطوری در کاراته هستند.

احمد حاجی زاده که در حاشیه مسابقات قهرمانی کاراته شهرستان شیراز و در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود:هیات شیراز می تواند بازوی توانای هیات کاراته استان باشد اما تصمیم گیرندگان در هیات کاراته استان از قوی عمل کردن هیات شیراز هراسانند.

وی رفتارهای پوپولیستی وپرونده سازی برای منتقدین هیات کاراته استان ،را یکی از ابزارهای انحصاری کنندگان این ورزش در استان فارس دانست و افزود:قرارنیست سندمالکیت کاراته فارس به نام عده ای خاص صادر شود.

حاجی زاده افزود:ارایه گزارش نادرست به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان علیه منقدین هیات کاراته استان راهکاردیگری است که متاسفانه برخی که خود را پدرخوانده کاراته استان می دانند به استفاده از آن پناه برده اند.

این پیشکسوت کاراته استان فارس افزود:احترام همه اعضای جامعه کاراته بر تک تک ورزشکاران ،مربیان و داوران این رشته ورزشی واجب است اما هیچ کس حق ندارد از این ورزش به عنوان سرمایه شخصی و ملک فردی خود سوءاستفاده کند.

وی از بین رفتن روح وفاق و همدلی درکاراته فارس را نتیجه عملکرد ضعیف هیات کاراته استان دانست و افزود:هرروز که از عمر هیات جدید می گذرداین شایبه بیش از پیش به خود رنگ واقعیت می گیرد که دستان پشت پرده در حال ترسیم سناریوهای حاکم بر کاراته استان هستند نه شخص رییس هیات کاراته استان فارس وگرنه بعید می دانم شخص رییس هیات کاراته ،کاراته کاهای شیرازی را از حضور در مسابقات قهرمانی این شهرستان منع کرده باشد.  

حاجی زاده در خاتمه از مدیرکل ورزش استان فارس خواست تا برای جلوگیری از بروز لطمه  بیشتر به این ورزش هرچه سریعتر تصمیمی عاجلی اتخاذکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.