مدیر کل اوقاف فارس: مراسم تحویل سال در ۶۲ بقعه متبرکه برگزار می شود

خبرپارسی – مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری مراسم تحویل سال در ۶۲ بقعه متبرکه خبر داد و گفت: ۲۰۰ حسینه در سطح استان و ۴۰ حسینیه در شیراز آماده اسکان مسافران نوروزی در صورت شرایط خاص جوی است .

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی دوشنیه ۲۷ اسفند در نشست خبری ویژه نوروز گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در استان فارس اجرا می‌شود .

موسوی گفت: یکی از برنامه‌ها در این طرح برپایی ۵ خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص از جمله حرم مطهر سید علاءالدین حسین، امامزاده سید حسین کازرون، حرم مطهر علی ابن حمزه (ع)، امامزاده شهید فراشبند و امامزاده اسماعیل فسا است که ۴۱ مبلغ مذهبی در این خیمه‌های معرفت فعالیت می‌کنند .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها ایجاد  ۳۹ غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی است .

وی از برگزاری مراسم تحویل سال در ۶۲ بقعه متبرکه خبر داد و گفت: ۲۰۰ حسینه در سطح استان و ۴۰ حسینیه در شیراز آماده اسکان مسافران نوروزی در صورت شرایط خاص جوی است .

 موسوی از برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در ۱۵ نقطه فارس خبر داد و با بیان اینکه ۴۴ ایستگاه صلواتی قرار است در امزادگان استان برپا شود، اظهار کرد: در سالروز میلاد حضرت علی (ع) جشنی در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد .

مدیرکل اوقاف فارس یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه و…. از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف در این ایام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.