عده ای به دنبال ناامیدکردن مردم ازدولت هستند/عزم جدی برای شکست روحانی

خبر پارسی – درشرایطی که  به گواه اکثر فعالان سیاسی ،اجتماعی رسانه ملی ازآغازشروع به کار دولت یازدهم تاکنون تمایل چندانی به همراهی با دولت نداشته است و گویی از تابستان سال ۹۲ تاکنون به وظیفه منتقد بودن خود اشراف پیداکرده است، به نظر می رسد که برخی تحرکات برنامه ریزی شده با قصد و هدف ناامیدکردن مردم ازتلاش های دولت در جریان است.تحرکاتی که با سوء استفاده از سعه صدردولت و حامیان آن عزم خود را برای شکست روحانی ازراه ناامید کردن مردم جزم کرده است.

گزارش های هدفمند

درحالی که مدیران رسانه ملی تمام تلاش خودرا برای متقاعدکردن نخبگان جامعه مبنی بر بی طرف بودن رسانه تحت مدیریتشان به کاربسته انداماگزارش های هدفمند این اسباب ارتباط جمعی که جامعه هدف آن بیشتر از عوام جامعه انتخاب شده اند خلاف این ادعا را ثابت می کند.

درواقع به نظر می رسد که  امروز رسانه ملی در ابعاد وسیعی نقش رسانه هایی را بازی می کند که چندی پیش فرمانده ستاد مشترک نیروی مسلح در خصوص هجمه گسترده این رسانه ها به دولت به آنها اخطار داده بود.

انتخاب سلیقه ای و هدفمند تیترها،سوژها و… از عملکردمجموعه دولت ،انعکاس آن در برخی برنامه های رسانه ملی و پرونده ای کار کردن این موضوعات  توسط برخی رسانه ها و نمایندگان یک جناح خاص در مجلس شورای اسلامی همه و همه نشان از یک برنامه تدوین شده محفلی برای ناامیدکردن مردم از عملکرد دولت دارد.

روحانی معجزه گر نیست

ازروزی که شیخ حسن روحانی کلید ساختمان پاستور را با اعتماد مردم از محمود احمدی نژاد تحویل گرفت همگان می دانستند که او میراث دار خرابه ای است که مردان دولت نهم و دهم ، درطول ۸ سال پیش ازآن فقط با کشیدن شکل و نمودارآن را سرپا نشان داده بودند.

اماهرچه  صفحات تاریخ ورق خورد و زمان به جلو پیش رفت معنای این جمله که ” روحانی نمی تواند معجزه کند” رنگ و بوی بیشتری از واقعیت به خود گرفت.

شاید یکی از زیباترین تعابیردرخصوص عملکرد دولت قبل در حوزه های مختلف را استاندار کنونی فارس ارایه کرد که در اولین روزهای حضورش در فارس گفت:”خسارت های وارد شده به کشور در طول ۸ سال زمامداری احمدی نژاد و یارانش ،بیش از خسارات ۸ سال جنگ تحمیلی است.”

اما امروز و تقریبا ی۱۰ماه پس از شروع بکار دولت یازدهم و در حالیکه در حوزه اقتصاد تورم به شدت مهار شده است و این غول بی شاخ و دم افسار خود را به دست مردان اقتصادی دولت یازدهم سپرده و آرام آرام می رود تابه  رام تصمیم گیران اقتصادی دولت درآیدبرخی از منتقدین دولت صرفا جهت اطلاع!!!گزارش های مکرر از گرانی ها و ناهنجاری های اقتصادی موجود در کشور تهیه و ۳۰-۲۰بارآن را پخش و باز پخش می کنند.

دربخش دیگری ودر شرایطی که نگاه های بین المللی در طول مدت یازده ماه گذشته  نسبت ایران تغییر کرده است ،بازهم شاهد آن هستیم که موفقیت های دولت در این حوزه به صورت انتخابی و کم رنگ در جامعه منعکس می شود.

درواقع جریانی خاص که سعی دارد خود را دوست و همراه نشان دهد در جلسات محفلی خود تصمیماتی را اتخاذ و اجرایی می کند که هدف آن ناامید کردن مردم از دولت است.وظیفه مدیران ،حلقه اطلاع رسانی دولت و نخبگان جامعه در چنین شرایطی کم کردن فاصله با لایه های مختلف جامعه وشفاف سازی در خصوص شرایط گذشته ،موجود و برنامه های پیش روست .مردم کوچه و خیابان نباید فراموش کنند که سال پیش در چنین شرایطی وضعیت نابسامان اقتصادی کشوردر دوران پول دار ترین دولت تاریخ به گونه ای بود که تاثیرات روانی آن را در قدم به قدم جامعه ،تاکسی ،اتوبوس،رستوران و…می توانستند لمس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.