شهردار شیراز: باید اقداماتی در خصوص رفتار ترافیکی شهروندان انجام داد

خبرپارسی – شهردار شیراز گفت: در کنار اقدامات زیرساختی همچون احداث تقاطع و تعریض خیابان‌ها باید اقداماتی نیز در خصوص رفتار ترافیکی شهروندان انجام شود .

حیدر اسکندرپور دوشنبه ٢۶ آذر در همایش روز حمل و نقل عمومی و ترافیک با اشاره به اینکه هدف نهایی شهرداری، آرامش، آسایش و رفاه شهروندان است، تاکید کرد: انجام یک اقدام‌ جزیی در حوزه حمل و نقل می‌تواند تاثیرات مثبت یا منفی بر این آسایش و رفاه داشته باشد .

شهردار شیراز با تصریح اینکه امروز در کلانشهرها با مشکل پیچیده‌ای به نام ترافیک روبه‌رو هستیم، افزود: رفع این مشکل گاه به راه حل‌های سخت‌افزاری و گاه نرم‌افزاری نیاز دار‌د .

اسکندرپور اعتقاد دارد رفع مشکل ترافیک به ترکیبی از دو نوع  راه حل سخت افزاری و سخت افزاری‌ نیاز دارد و ومی افزاید: در کنار اقدامات زیرساختی همچون احداث تقاطع و تعریض خیابان‌ها باید اقداماتی نیز در خصوص رفتار ترافیکی شهروندان انجام شود .

شهردار شیراز با اشاره به اینکه ترافیک و اجزای حمل و نقل مسافر به نوعی با روح و روان و آرامش مردم در ارتباط است، خاطرنشان کرد: اگر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه به درستی انجام نشود تاثیرات ناخوشایندی در پی خواهد داشت .

اسکندرپور به تفاوت رفتار شهروندان استفاده کننده از مترو و اتوبوس اشاره کرد و گفت: رفتار شهروندان بر اساس برنامه‌های اجرا شده تعریف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.