شهرداری شیراز یا محفل حزبی مدیران معزول؟

خبر پارسی- نامگذاری برخی اماکن و مجموعه ها و …با واقعیت آن در تضاد است. هنوز بسیاری افراد به ایران چک یا چک پول های سابق «سپه چک» می گویند بی آنکه ارتباطی با بانک سپه داشته باشند یا مثلا به لشکر کوفه در روز عاشورا لشکر شام می گویند آن هم در حالی که همه کوفی بودند وهیچ فرد شامی میان آنها نبود.
حکایت این روزهای شهرداری شیراز، حکایت همین ماجراست. مدیران اخراجی یکی پس از دیگری به شهرداری می‌پیوندند.
مدیرانی که وضعیت اسف‌بار امروز استان مدیون عملکرد آنهاست، هر روز پس از تودیع کوله بار خود را می‌پیچند و راهی شهرداری شیراز می‌شوند.
محمدحسین روزیطلب، غلامرضا غلامی، سیروس پاک فطرت، جواد رعیتی‌فرد، یحیی صادقی، امیر رئوف … که عمدتا عضو آموزش و پرورش و سپاه پاسداران بودند، از جمله افرادی هستند که شنیده می‌شود به عنوان معاون شهردار و یا شهردار منطقه قرار است به زودی در شهرداری شیراز مشغول به کار شوند.
برخی از مدیران ۸ سال گذشته مثل محمدرضا دیهمی، ابراهیم شعرا و محسن معین و … نیز پیش از این در شورای شهر شیراز جا خوش کردند.
به نظر می‌رسد حضور یکباره جمع قابل توجهی از مدیران برکنار شده طیف اصولگرا در شهرداری شیراز که همگی نیز داعیه‌دار دریافت پست‌های ارشد این دستگاه خدمات رسان هستند، کار را در آینده برای علیرضا پاک‌فطرت و دیگر مدیرانی شهرداری سخت کند.
از طرفی نیز زمزمه‌های  مخالفت مدیران فعلی شهرداری شیراز در برابر تسخیر پست‌های شهرداری توسط مدیران برکنار شده استان شنیده می‌شود که ممکن است  به رو در رویی شهردار با مدیران فعلی و امکان برخی کارشکنی‌های منجر شود.
به نظر می‌ رسد تبدیل شهرداری شیراز به محفلی حزبی با حضور مدیران برکنار شده اصولگرا، روند خدمات رسانی به شهروندان را در آینده‌ای نزدیک مختل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.