سفره وصل تا گذر هنر

خبرپارسی – رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تشریح برنامه های این سازمان در ایام نوروز گفت: در این ایام برنامه هایی شاد، متنوع و متفاوت از هر سال با موضوعات گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهر برگزار می شود.
دکتر گشتاسبی راد از برنامه “سفره وصال” به عنوان برنامه لحظه تحویل سال یاد کرد و گفت: مراسم سال تحویل را به علت همزمانی لحظه تحویل سال ۹۷ با شهادت امام علی نقی(ع) کنار قبور شهدای گمنام در دارالرحمه و محور حافظیه همراه با برنامه هایی متناسب با شهادت این امام بزرگوار برگزار می کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز پیرامون برنامه های محور حافظیه گفت: “جشنواره سالی نو طرحی نو” به همراه نمایشگاه صنایع دستی استان فارس در محور حافظیه به همراه برنامه های فرهنگی و هنری در چند نوبت برگزار می شود.
وی از جشنواره اقوام به عنوان یکی از برنامه های مهم دیگر این سازمان یاد کرد و افزود: در باغ جنت شیراز جشنواره اقوام ایرانی با هدف معرفی آداب و رسوم اقوام ایرانی و با حضور اقوام ایرانی از جمله آذری، کردی، بختیاری، فارس و … برگزار می شود.
معاون شهردار شیراز در تشریح برنامه های محور زندیه و عفیف آباد گفت: در دو محور زندیه و عفیف آباد برنامه های فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان استان فارس با عنوان گذر هنر به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.
وی در تشریح راه اندازی خط واحد گردشگری شیراز گفت: از برنامه های دیگر می توان به خط واحد گردشگری اشاره کرد که در مسیرهای حرم مطهر شاهچراغ(ع)، سعدیه، حافظیه، باغ عفیف آباد، باغ ارم و بافت تاریخی فعال است.
به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ” برپایی سفره های هفت سین ” ، ” نمایشگاه های عکس خیابانی ” ، ” توزیع محصولات فرهنگی-گردشگری” ، ایستگاه های اطلاعات گردشگری با عنوان ” از من بپرس ” ، اسکان مسافرین نوروزی در سالن های ورزشی سرپوشیده شهرداری و برپایی نماز جماعت در کمپ های نوروزی از جمله دیگر عناوین مهم برنامه های این سازمان است که در ایام تعطیلات نوروز به مردم خدمات رسانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.