رابطه آجیل چهار مغز و فسفر مغز خبرنگاران!

خبر پارسی – فرزاد صدری – همه جا هست.هرجا سفره ای پهن باشد!

فرقی نمی کند صاحب سفره اصولگرا باشد یا اصلاح طلب.او خود را در موقعیتی می بیند که باید یک پای ثابت سفره ها باشد! یک وقت فکر نکنید مثلا در شورای روابط عمومی استان حضور موثری دارد نه ، پای سفره ها حضورش پررنگ تر است! کسی نمی داند مثلا جلسه افطاری مدیران دولت اصلاحات در هتل هما ارتباطش با او چیست مهم این است که او باشد تا سفره غذا همه برکتش را به جمع “عطا” کند!

پای ثابت سفره ها بودن به او آموخت که روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران را متفاوت برگزار کند.در همه تجربیاتش پای سفره ها، آموخت مهمترین مسئله برای فکر کردن و خوب فکر کرن فسفر است و چه چیزی بهتر از آجیل چهار مغز هم فسفرش زیاد است هم رنگ و روی خوبی دارد و هم هدیه با کلاسی برای خبرنگاران است .خبرنگار باید آینده اش « تامین » باشد تا بتواند ” اجتماع ” را ” بیمه” کند!

“اجتماعی”که ” بیمه”شود،تاریخ و جغرافیا هم بیمه می شوند پس کسی را یارای گزند رساندن به هویت جامعه نیست به شرط آنکه سفره ها رنگین تر و حضور ما پای سفره پررنگ تر باشد.

جماعت خبرنگار عادت دارد به او توهین “عطا” کنند و متاسفانه اغلب خبرنگاران این توهین ها را با جان و دل می پذیرند .کاش یکی یادشان می داد عطایی ها ی مدیران را گاهی پس بزنند شاید سلامت فکریشان را بیمه کنند! ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.