دعوت سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه‌ی فارس به شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای تازه‌ تفحص شده

خبر پارسی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه‌ی فارس،با صدور بیانیه ای ،ضمن تجلیل و گرامی‌داشت یاد شهدای گلگون‌کفن اسلام، به‌ویژه شهدای جنگ تحمیلی،از مردم استان و گروه ها و جناح های سیاسی مختلف دعوت به عمل آورد تا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای تازه‌ تفحص شده شرکت کنند.

در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی قرار گرفته،آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل‌عمران/۱۶۹)
بار دیگر فضای استان فارس با عطر حضور شهدای والامقام جنگ تحمیلی عطر و بوی معنویت و ایثار گرفته است و مردم این خطه فرزندان گلگون‌کفن و غیور ایران اسلامی را بعد از سال‌ها به آغوش خواهند کشید. تکریم و تعظیم شهدا در حقیقت، بزرگ‌داشت ایمان، غیرت، شجاعت، حریت، شکست‌ناپذیری و عزم و اراده‌ی یک ملت در پایداری، ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی است. شهدای والامرتبه‌ی ما با هدیه‌ی خون خود به پای درخت این ملک و ملت، بقا و دوام آن را تضمین کردند و امروز کشور ما هرچه از استقلال و عزت و مردمسالاری و معنویت دارد به برکت خون پربرکت آنهاست. مردم ایران اسلامی، از هر جبهه و جناح سیاسی که باشند، در تکریم و تعظیم و تجلیل یاد و نام شهدا و بزرگ‌داشت مقام آنها همدل و همسخن‌اند. هیچ گروهی حق ندارد خود را قیم و متولی شهدا دانسته، مخالفان و رقبای سیاسی خود را به دوری و روی‌گردانی از راه شهدا متهم کند.
اعضای سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه‌ی فارس، ضمن تجلیل و گرامی‌داشت یاد شهدای گلگون‌کفن اسلام، به‌ویژه شهدای جنگ تحمیلی، و با تأکید بر جدیت و صحت دغدغه‌های ارزشمند استاندار محترم فارس درخصوص پرهیز از بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی از مراسم پرفیض و معنوی تشییع شهدا، عموم مردم شهیدپرور خطه‌ی فارس را به حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای تازه‌ تفحص شده دعوت می‌کنند و خود نیز در روز تشییع، در کنار استاندار خدوم، انقلابی و متعهد فارس، در این گردهم‌آیی معنوی شرکت خواهند کرد.
سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی منطقه‌ی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.