انتخابات هیات فوتبال فارس/قاعده رقابت جوانمردانه را به هم نزنید

خبرپارسی-ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال فارس از شنبه آغاز شده است. ثبت نامی که می تواند در صورت طی طریق همه اصول یک انتخابات ، بارقه های امید را بر پیکره فوتبال فارس تزریق نماید.

آنچه در انتخابات پیشین فوتبال فارس رخ داد را از یاد نبرده ایم. حاشیه هایی که فراتر از متن بودند و بر سر فوتبال این استان چنبره زدند و هنوز ترکش های آن زخم بر جا می گذارد. این بار اما حق نداریم و ندارند سیاق تلخ قبل را تکرار نمایند و مسخ شدگی ناشی از تصمیمات شخصی و غرض ورزی های منفعت طلبانه را به این فوتبال وارد کنند و راهی را بروند که رفته ایم و باخته ایم و همه در کنار هم بازنده بوده ایم.

این بار اجازه بدهید همه افرادی که می توانند با توجه به شرایط وارد انتخابات شوند پا در این رقابت بگذارند.مبادا بازهم برای اینکه فردی را طرد یا به کرسی بنشانیم قوانین را دستمایه قرار دهیم. مبادا این بار هم تفسیر به رای درباره قانون را پیشه کنیم و انتخابات را از حالت انتخاباتی ساقط نماییم.

فوتبال فارس نیازمند حضور همه افرادی است که می دانند توان اداره فوتبال را دارند. کسانی که آستین همت بالا زده اند و برای حضور در فوتبال وارد گود شده اند. اجازه بدهید مجمع درباره افراد قضاوت کند. بگذارید این مجمع در کمال سلامت برگزار شود و هر کس توانست نظر مجمع را جلب و رای اعتماد آنها را به نام خود به گلدان بیاندازد نماینده مجمع و منتخب آنها باشد.

فوتبال فارس را دچار تنگ نظری های شخصی نکنیم. از رقابت با دیگران نهراسیم. قواعد فیرپلی و بازی جوانمردانه را رعایت کنیم و این قاعده را به هم نزنیم. اینکه گفته می شود فلان مدیر با ابزار و اختیاراتی که دارد درصدد جذب رای شهرستان هاست یا با ماشین دولت برای تبلیغات راهی شهرستان می شوند هم در حیطه بازی و رقابت جوانمردانه نمی گنجد. بیایید همه در شرایط برابر وارد کارزار شویم و هر کس برنامه هایش مورد تایید مجمع قرار گرفت ریاست را بر عهده بگیرد.

امیدواریم این بار اشتباهات انتخابات فوتبال فارس سوژه عادل و برنامه نود نشود.در این باره باز هم خواهیم نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.