آقای دکتر، این قرارمان نبود

خبر پارسی – جناب آقای دکتر روحانی ؛درد را از هر طرف بنویسیم درد است.مشکلات را همواره به امید درمان در فرداها، روی دوش کشیده ایم و چشم به «کلید» شما دوخته ایم که در قفل ها بچرخد و تدبیر را حاکم کند.ما به عنوان شهروندان فارسی “از توسعه و پیشرفت می‌گوئیم که فقط در این چند سال نام آن به صورت زیبا بیان شده است. ما در این ۸ سال باید شاهد شکوفایی می‌بودیم؛اعتماد و رضایت عمومی نیز متاسفانه به خاطر بداخلاقی‌ها و گسترش فساد مناسب نیست و ما امروز به سمت بی‌اعتمادی در حال حرکتیم.”جناب رئیس جمهور ” من دیگر از عدالت، امنیت اجتماعی و گسترش بیکاری نمی‌گویم که چه بر سر آن آمده است، بلکه فقط می‌توانم بگویم که ایران(شما بخوانید فارس) روزهای سخت را می‌گذراند.” جناب دکتر: تدبیر باید جای بی‌تدبیری را بگیرد و خردجمعی باید جای تصمیم فردی را بگیرد و باید باور کنیم که مردم حاکم هستند.”
جملات بالا سخنان ما نیست سخنان خود شماست هنگامی که می خواستید کاندیدا شوید،شدید و خدا را شکر سربلند از عرصه رقابت بیرون آمدید حالا شما را به وعده های خودتان ارجاع می دهیم به شعارهای زیبایی که داده بودید همه شرایط بالا را در حال حاضر استان فارس هم دارد و به صورت جدی شنیده می شود قرار است مدیری را برای اداره استان انتخاب کنید که تجربه خود را در همان دوران مورد اشاره خودتان پس داده چگونه می توانیم امیدوار باشیم که با انتخاب ایشان تدبیر جای بی تدبیری را بگیرد؟
ما دوران سرد و کدر و توام با ناامیدی را به امید امروز سپری کردیم.قرار بود امیدوارمان کنید جناب رئیس جمهور امیدوار ماندن ما با انتخاب امثال فروزانمهر برای فارس با انتخاب “سردار” ها میسر نمی شود. بیشتر از ۳ ماه از انتخاب شما می گذرد اینجا و در استان فارس هنوز از صدر تا ذیل مدیرانش همان کسانی هستند که توسعه و پیشرفت را فقط زیبا بیان کردند! اینجا روح ما روز به روز از هراس انتخاب یک مدیر دولت نهمی و دهمی خسته و خسته تر می شود قرارمان حماسه سیاسی بود ایمان کامل داریم که معنای حماسه را بهتر از ما می دانید انتخاب امثال فروزانمهر که معنایش حماسه نیست آن هم از جنس سیاسی! حماسه خلق لحظات ماندگار پس از یک دوره فطرت و رکود است اگر باور دارید که ۸ سال گذشته چیزی جز رکود و فطرت نبوده لطفا مدیران امتحان پس داده آن دوران فطرت و نیز هم پیاله های همسو با آن مدیران را برای استانی به قامت تاریخ انتخاب نکنید که تاریخ آینه عبرت است. بگذارید از این آینه روشنایی بگیریم بگذارید نسیم روحبخش ۲۴ خرداد ۹۲ نیز بر ما وزیدن بگیرد . بگذارید با انتخاب مدبرانه یک استاندار باتدبیر شاهد تکثر شما در این استان پهناور باشیم .بگذارید از رای خود در ۲۴ خرداد لذت ببریم اگر قرار بود که استاندار مورد نظر شما نظر مجمع نمایندگان اصولگرا را جلب کند و به خواست عمومی مردم در ۲۴ خرداد بی توجه باشد که جای “امید” برای رای دهندگانتان در استان باقی نمی گذارید.
جناب دکتر روحانی “امید” را شما در دل ما زنده کردید نگذارید در کمتر از ۴ ماه از انتخابتان سراغ لغتنامه دهخدا برویم شاید واژه “امید” را دوباره و چند باره معنایی تازه کنیم!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.