نماد سایت خبر ‏پارسی

دانش‌آموزان هنرستانی ناحیه سه شیراز، وام‌های مشاغل کوچک و خانگی دریافت می‌کنند

با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دانش‌آموزان هنرستانی ناحیه سه شیراز، وام‌های مشاغل کوچک و خانگی دریافت می‌کنند.

 

به گزارش خبرپارسی، در دیدار مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز و مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشنهاد دریافت وام از سوی هنرجویان هنرستانی مطرح شد.

 

سید عبدالصمد موسوی که برای قدردانی از همراهی و عملکرد مسوولان بانک مهر با مدیر‌عامل این بانک دیدار داشت، بر لزوم توجه ویژه به هنرجویان مسلط به حرفه تأکید کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ضمن قدردانی از عملکرد بانک مهر در استان فارس و به‌طور ویژه در اداره ناحیه سه شیراز، ویژگی مهم این مجموع را نظم، پویایی و حرکت به جلو عنوان کرد که در مدیریت مجموعه نهفته و دیدنی است.

 

او دسترسی آسان مشتری به خدمات، واریز، دریافت و پرداخت وام‌ها با سهولت، حذف کاغذ و ارائه فعالیت در بستر مجازی که باعث صرفه‌جویی در وقت مراجعان و کاهش هزینه‌ها شده را از دیگر ویژگی‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دانست.

 

موسوی گزارشی از فعالیت‌ها و جامعه مخاطب ناحیه سه شیراز ارائه داد و گفت: هنرجویان هنرستانی در گام اول توجه و دغدغه معیشت دارند و در این راه می‌توان به هنرجویانی که به حرفه‌ای مسلط شده‌اند کمک کرد و با اعطای وام، باعث رونق مشاغل کوچک و خانگی شد.

 

این پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز مورد توجه مدیر‌عامل بانک مهر قرار گرفت. بهزاد شمس‌الدینی گفت: در صورت آماده شدن زیرساخت‌ها و با برنامه‌ریزی و رفع موانع، در تحقق این امر گام برمی‌داریم.

خروج از نسخه موبایل