نماد سایت خبر ‏پارسی

همکاری ایران و عمان برای شکوفایی تجارت و صنعت

مدیرعامل و بنیان گذار شرکت الیعربی گفت: ایران دارای تولیدات وامکانات زیاد، دانش فنی وافراد خبره در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی وسایر محصولات تجاری است و بهترین کشور برای صادرات محصولات در سراسر دنیا است و این موضوع قابل انکار نیست.

 

به گزارش خبرپارسی، شیخ خمیس بن زاید الیعروبی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز با بیان اینکه ایران و عمان شراکتی پایدار برای شکوفایی تجارت و صنعت دارند، عنوان کرد: شرکت الیعربی با داشتن یک هلدینگ بزرگ ارتباط زیادی با شرکت های عربی و اروپایی وآفریقایی دارد.

 

وی خمیس بن زاید الیعروبی گفت: بزرگترین هدف ما از مشارکت در این نمایشگاه ساختن پلی است برای معرفی وانتقال تولیدات ایران به کشورهای دیگر .

 

خمیس بن زاید الیعروبی ادامه داد: این شرکت و هلدینگ در زمینه مواد غذایی، سلامت، پتروشیمی و گردشگری با ایران و به خصوص فارس همکاری خوبی می تواند داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه همکاری ایران و عمان پیشینه زیادی از گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه جز اولین شرکت های حضور یافته در نمایشگاه شیراز هستیم تبادل همکاری خوبی در این بین انجام شود.
خمیس بن زاید الیعروبی ابراز امیدواری کرد تا همکاری موفق دو کشور ایران و عمان در زمینه های مختلف ادامه دار باشد.

 

مدیرعامل و بنیان گذار شرکت الیعربی معتقد است؛ به تنهایی قادر نخواهیم بود به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنیم و قصد داریم با حضور در این نمایشگاه همکاری ها دو طرفه باشد.

 

وی بار دیگر تأکید کرد: راغب به همکاری دوجانبه وارائه خدمات متقابل هستیم ومعتقدیم رمز موفقیت وجود اعتماد است.

خروج از نسخه موبایل