نماد سایت خبر ‏پارسی

جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون و ۸۵۵ هزار تن کالا از مبادی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون و ۸۵۵ هزار تن کالا از مبادی استان فارس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 

 

به گزارش خبرپارسی، محسن عمادی از جابه‌جایی بیش از ۱۵میلیون و ۸۵۵هزار تن کالا در ۶ ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل فعال کالا در استان فارس صادر شده است.

 

 

وی اظهار کرد: ﺳﻴﻤﺎﻥ، ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺑﻨﺰﻳﻦ، ﺍﻭﺭﻩ ، ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮنگی، ﺁﻫﻦ ﺍسفنجی، ﺧﺎﻙ ﻧﺴﻮﺯ، ﮔﺎﺯﻭﺋﻴﻞ،هندوانه، ﺳﻴﻤﺎﻥ ﻓﻠﻪ ، موزاییک و کاشی و سرامیک از جمله کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه هستند.

 

 

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۲۲ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود افزود : رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

 

 

 

به گفته وی، هم‌استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود در این بخش را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره‌ کل اطلاع دهند.

خروج از نسخه موبایل