نماد سایت خبر ‏پارسی

اضافه شدن یک هزار صندلی به سینماهای استان فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در پائیز امسال قرار است نزدیک به یک هزار صندلی به مجموع صندلی‌های سینما های استان فارس اضافه شود.
به گزارش خبرپارسی، حمیدرضا قانعی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی نقطه عطفی در گردشگری استان فارس است.
وی اضافه کرد: استان فارس در مهرماه امسال میزبان رویداد های مختلفی خواهد بود که از جمله آن میتوان به گذر هنر نبوی اشاره کرد.
قانعی تاکید کرد: در هفته وحدت شاهد برگزاری گذر هنر نبوی و برگزاری رویداد های قرآنی خواهیم بود این در حالی است که از دوم مهر ماه جشنواره مهر سینما برگزار خواهد شد.
او تصریح کرد: هفته هنری حافظ از پنجم مهر ماه برگزار خواهد شد و این هفته قرار است غنی تر و وسیع تر در استان فارس برگزار شود.
قانعی افزود: طی ۱۰ شب قرار است در کنار آرامگاه حافظ میزبان برگزاری زندگی نامه حافظ به صورت تئاتر خواهیم بود.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اکران مستند مفاخر استان فارس در قالب ویژه برنامه « سیمرغ» خبر داد.
قانعی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری هفته کتاب در آبان ماه قرار است ویژه برنامه های مختلفی در استان فارس برگزار شود این در حالی است که قرار است طی پائیز امسال نزدیک به هزار صندلی سینما به مجموع فضا های فرهنگی و سینمایی فارس اضافه خواهد شد.
خروج از نسخه موبایل