نماد سایت خبر ‏پارسی

پایان امسال ۵ محصول جدید به سبد محصولات شرکت رامک اضافه می‌شود

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت رامک اعلام کرد: پایان سال جاری ۵ محصول جدید به سبد محصولات شرکت رامک اضافه می‌شود.

 

آرش عسکرزاده در حاشیه نمایشگاه تخصصی صنعت غذا و آشپزی در محل نمایشگاههای بین‌المللی فارس رویداد اظهارداشت: شرکت رامک افتخار حضور در این نمایشگاه در سال گذشته را نیز داشت.

 

وی ادامه داد: امسال تلاش شد با رویکردی متفاوت شرکت کنیم و به صورت کلاسیک محصولات ارائه نشوند بلکه در چرخه‌ای تفریحی همراه با بازی و دریافت جایزه، شهروندان از محصولات جدید این شرکت تست کنند.

 

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت رامک اضافه کرد: البته این کار را چند ماه پیش در تهران و در جشنواره پنیر استارت زدیم که با استقبال بالایی مواجه شد و موجب شد تا در شیراز هم این مهم را اجرایی کنیم.

 

عسکرزاده خاطرنشان کرد: چند ماهی است که سه محصول جدید دیپ پنیری، دیپ چدار و ناچوز به بازار داده‌ایم که در این نمایشگاه هم در معرض معرفی قرار داده شد.

 

وی اضافه کرد: سطوح استانداردی محصولات رامک و دیگر برندهای ملی که در سطح کشوری فعالیت می‌کنند دائما توسط سازمان‌های نظارتی کنترل می‌شود.

 

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت رامک تصریح کرد: اگرچه محصولات لبنی با سلامتی در ارتباط است و اساسا سلامت شرط لازم محصولات لبنی است اما در کنار آنها خوشمزگی و لذت بردن یک عنصر مهم برای مصرف کننده است، لذا با این نگاه، تلاش می‌شود محصولات جدید ارائه شود.

 

عسکرزاده با بیان اینکه پنیر و شیر همیشه در بازار وجود داشته اما تلاش ما ارائه دیپ‌های پنیری، هالوپینو و‌ پنیرهای رشته‌ای است، گفت: محصولات ما از کلسیم و پروتئین بالایی برخوردار هستند به عنوان مثال؛ پنیرهای رشته‌ای که طی ماههای آینده وارد بازار می‌شوند، پروتئین بالایی دارند که مناسب ورزشکاران است.

 

وی همچنین با بیان اینکه شرکت رامک هم‌اینک بیش از ۱۲۰ نوع محصول در بازار دارد، افزود: محصولات این شرکت توسط ۳۰ شعبه در سراسر کشور توزیع می‌شود.

 

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت رامک از صادرات محصولات این شرکت به کشورهای منطقه، کانادا، استرالیا و…خبر داد و اعلام کرد: تا پایان سال جاری ۵ محصول جدید به سبد محصولات شرکت رامک اضافه می‌شود.

 

عسکرزاده همچنین با بیان این موضوع که چالش‌هایی در تامین مواد اولیه محصولات وجود دارد اما با مدیریت و تجربه این مهم مرتفع شده است، در خصوص افزایش قیمت محصولات لبنی، گفت: افزایش قیمت یک امر ناگزیر نه تنها برای صنعت لبنیات که دیگر صنایع غذایی است و موضوع تنها به ما باز نمی‌گردد.ما روزانه چندین تن شیر دریافت می‌کنیم که از دامدار گرفته می‌شود و هزینه‌های بالایی دارد که باید پرداخت شوند، از طرفی هم وقتی قیمت شیر خام بالا می‌رود، دامدار باید نهاده‌های دامی گرانتری بخرد و موجب می‌شود به طور طبیعی قیمت تمام شده محصول افزایش پیدا ‌کند.

 

وی تاکید کرد: ما از افزایش قیمت سودی نمی‌بریم، چرا که افزایش هزینه‌ها شامل خود صنعت هم می‌شود زیرا ما هم هزینه‌های حمل و نقل، پرسنلی و…داریم اما تا جای ممکن تلاش می‌کنیم که این موضوع مدیریت شود.

 

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت رامک همچنین بخشی از دلیل چرایی متوقف شدن توزیع شیر بین دانش آموزان را تعهدات مالی در کل کشور عنوان کرد و گفت: تا جایی که ممکن بود شیر را در اختیار مدارس قرار دادیم و یک بخشی هم ما در تامین شیرهای ۲۰۰ سی سی تتراپک چالش داشتیم.در عین حال تلاش خواهد شد که امسال این امر با توسعه زیرساخت‌های برون سپار مجددا در دستور کار قرار گیرد.

 

عسکرزاده به موضوع قطعی برق هم اشاره و بیان کرد: شرکت رامک باید ۳۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهد که به معنای خوابیدن خطوط، خاموش شدن سردخانه‌ها و کاهش تولید است و از طرفی قطعی برق دستگاههای ما را با شوک‌های متفاوتی مواجه می‌کند و سردخانه‌های شعب هم از این مسئله آسیب زیادی می‌بینند.

خروج از نسخه موبایل