نماد سایت خبر ‏پارسی

لزوم به روز بودن نشانی افراد در پایگاه سازمان ثبت احوال

مدیرکل ثبت‌احوال فارس به همراه چند تن از معاونین و رؤسای ستادی ثبت احوال استان با رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فیروزآباد دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش خبر پارسی به نقل از روابط عمومی ثبت احوال فارس، در این دیدار مدیرکل ثبت‌احوال فارس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت برادر دینی و ارزشی اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و محکومیت این اقدام جنایتکارانه بیان کرد: رژیم صهیونیستی که در پی عجز و ناتوانی در رویایی با دلاورمردی های جبهه مقاومت رو به کشتار مردم بیگناه به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه آورده بود، اکنون بار دیگر بزدلانه به ترور ناجوانمردانه مردی از تبار مجاهدان فی سبیل الله رو آورده است.

 

سید عباس هاشمی در ادامه با اشاره بر نقش و جایگاه ثبت احوال به عنوان یک دستگاه حاکمیتی خدمت رسان ، به ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد ، خدمات و اهداف ثبت احوال استان در ارائه خدمات بهتر به مردم مناطق مختلف استان پرداخت.

 

وی همچنین با اشاره به تفاهم با شرکت پست در خصوص ارایه هر چه بهتر خدمت به هموطنان و اهمیت به روز بودن نشانی افراد در پایگاه سازمان ثبت احوال،آمار به روز جمعیتی را زیربنای توسعه هر کشوری دانسته وبا معرفی سامانه سهیم (سامانه هویت یکتای ملی وخدمات الکترونیک ثبت احوال ) اعلام کرد: سازمان ثبت احوال در تلاش است با ارائه خدمات الکترونیک همه شهروندان بتوانند در منزل در فضایی امن از خدمات این سازمان استفاده  و همچنین به تشریح مشکلات موجود ثبت احوال پرداخت و خواستارهمکاری و مساعدت بیش از پیش دو دستگاه در امور مختلف در جهت بهبود ارائه خدمات به شهروندان شد.

 

فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل ثبت احوال استان در این شهرستان گفت: حضور مدیران دستگاههای اجرائی در شهرستان منجر به اصلاح و بهبود فرایند انجام امور مربوط به ادارات و متقابلا مردم خواهد شد.

 

جمشیدی همچنین با توجه به همایش راهپیمایی اربعین حسینی خواستار تسریع در روند خدمات هویتی شهروندان در سطح شهرستان شد که مدیرکل ثبت‌احوال استان فارس نیز درخصوص رفع مشکلات اداری ثبت‌احوال شهرستان قول مساعد داد.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظایف و خدمات ثبت احوال ، تصریح کرد ما در وزارت کشور یک مجموعه و خانواده هستیم و تولید آمارهای جمعیتی و ثبت وقایع حیاتی را برای پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم دانست و از تلاش های مدیرکل و کارکنان ثبت احوال استان و شهرستان در این زمینه قدردانی کرد.

خروج از نسخه موبایل