نماد سایت خبر ‏پارسی

پزشکیان: قول می‌دهم که زیر بار زور نروم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ‌به هیچ وجه تبعیض و بی عدالتی را قبول نخواهم کرد، گفت: ما قادریم مشکلات مملکت را با دست به دست هم دادن حل کنیم و سیلی به راه خواهیم انداخت که هیچ کسی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.

 

به گزارش خبرپارسی مسعود پزشکیان عصر امروز شنبه با حضور در جمع مردم فارس در شیراز اظهارداشت: سلام بر شهید دستغیب، سلام بر شهید دوم، سلام بر بهمن بیگی، سلام به حافظ و سعدی؛ از این همه شور و شوق شرمنده هستم؛ بنده هم یکی همانند شما هستم و قرعه به نام من شده تا در انتخابات شرکت و صدا و نام شما باشم؛ به شما قول می‌دهم به فکر اقوام و طوایف، دانشجو، کشاورزان و…باشم.

 

وی خاطرنشان کرد: قول می‌دهم که زیر بار زور نروم و به هیچ وجه تبعیض و بی عدالتی را قبول نخواهم کرد.

 

پزشکیان با بیان اینکه شیراز و فارس که یک زمانی محل امپراتوری بوده، خطاب به مردم فارس گفت: شما میراث دار فرهنگ عظیم کوروش هستید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید کرد: ما قادریم مشکلات مملکت را با دست به دست هم دادن حل کنیم و سیلی به راه خواهیم بندازیم که هیچ کسی یارای مقابله با آن نداشته باشد.

 

پزشکیان با بیان اینکه در مناظره روز گذشته یکی از کاندیداها گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی، عنوان کرد: بنده هم عنوان کردم که این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد چه کسی رئیس جمهور خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه من با پشتوانه شما در برابر زورگویی‌ها خواهم ایستاد، گفت: قول می‌دهم صدای کسانی باشم که صدایشان شنیده نمی‌شود. قول می‌دهن صدای محرومان، دور‌افتادگان، پیران، مظلومان، روستاییان، اقوام و …باشم و امیدوارم روز ۸ تیرماه با پیروزی در صحنه جشن بگیریم.

خروج از نسخه موبایل