دکتر علی جمشیدی، مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد عصر پنج شنبه دوم تیرماه در حاشیه برگزاری برنامه آموزشی معرفی «سامانه مدیریت ارتباط با مشتری»، گفت: مؤسسه آموزش عالی ماد از سال ٨۵ دورههای آموزشی در حوزه کسب و کار برگزار میکند.
او ادامه داد: اخیرا سامانه مدیریت ارتباط با مشتری تحت عنوان CRM برای کسب و کارها طراحی کردهایم.
مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد با بیان اینکه تکمیل این پروژه دو سال به طول انجامید، کاربرد این سامانه را بازاریابی و فروش ذکر و خاطرنشان کرد: این سامانه کمک میکند تا کسب و کارها بتوانند سیستم بازاریابی، انواع گزارش، سفر مشتری و تنظمیات خود را به روز کنند.
جمشیدی با تصریح بر این نکته که CRM نرم افزاری کاملا اختصاصی برای هر کسب و کار است، گفت: متاسفانه همچنان کسب و کارهای مختلف به روش سنتی مدیریت دنبال میشود و فروش ضعیف است؛ مشتری هم اطلاعات زیادی راجع به محصولات و خدمات ندارد و از طرفی دیگر، شرکتها هم دسترسی به کالا و خدمات ندارند، لذا استفاده از این سامانه موجب میشود که فروش و بازاریابی شرکتها مدیریت شود.
او اظهار کرد: سامانه مدیریت ارتباط با مشتری ماد، یک نرم افزار CRM است که برای کسب و کارها در بخش بازاریابی و فروش مورد استفاده قرار میگیرد و ویژه شرکتهایی طراحی شده که نیازمند شناسایی و جذب مشتری هستند.
مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد عنوان کرد: به واسطه استفاده از این سامانه، شرکتها در حوزه بازاریابی و فروش سیستماتیک تر میشوند، بهره وری و دقت کار و کیفیت پیگیریها را هم افزایش میدهند.
به گفته جمشیدی، در دنیا نظیر این سامانه استفاده میشود اما در ایران فراگیر نشده و ٩۵ درصد از شرکتها از این سامانه استفاده نمیکنند.
او عالی ترین سطح یک سیستم را وجود ارزشها ذکر و با بیان اینکه ارزشهایی که براساس آن CRM را طراحی کردهایم، مشتری مداری، تجربه، ارتباطات داخلی و سفر مشتری است، گفت: به روز ترین ارزشها و رویکردها را در این سامانه پیش بینی کردهایم که در آینده آنها را با هوشمند سازی فرآیندها توسعه میدهیم.
مؤسسه آموزش عالی ماد با بیان اینکه اساسا بازار تعریف سنتی خود را از دست داده است، گفت: شرکتها در گذشته فروش محور و امروز مشتری محور هستند و این سامانه طراحی شده تا دیدگاه مشتری محوری را جایگزین فروش محوری کند.
جمشیدی تصریح کرد: براساس نیازها این سامانه طراحی شده و امروز پیش از برگزاری این دوره حدود ٢٠ مورد خرید از سامانه در شیراز داشتهایم و تصور میکنیم طی یکسال آینده استقبال خوبی از آن شود.
او همچنین گفت: این سامانه با همکاری پارک علم و فناوری طراحی شده و با قیمت مطلوبی به فروش میرسد.
فرزانه دانشمند، مؤسس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان پیک فرزانه پویان و مسئول بخش فنی سامانه CRM نیز بیان کرد: پیاده سازی این سامانه با یک تیم کارشناسی ١١ نفره متشکل از برنامه نویس، تحلیل گر، مشاوره معماری و … مدت یکسال انجام شد.
او گفت: به لحاظ فنی چنین نرم افزاری مرتب در دنیا در حال توسعه است و تلاش ما توسعه هم گام با فناوریهای خارجی بوده است.
فرزانه عنوان کرد: ایجاد یک هسته مدیریت اطلاعات مشتریان و استفاده از فناوری هوش مصنوعی مدنظر ما در طراحی این سامانه بوده است.
انتهای پیام