نماد سایت خبر ‏پارسی

پشت پرده حضور مهدی کلهر و مرتضی تمدن در شیراز/حمایت مدیر کل ورزش و جوانان فارس از تشکیل جلسه انتخاباتی یاران احمدی نژاد در استان

خبر پارسی – روز گذشته بیش از ۶۰ نفر از مدیران دولت احمدی نژاد با حمایت مدیر کل تربیت بدنی فارس در محل هیات سوارکاری تشکیل جلسه دادند و به رایزنی در باره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پرداختند.
به گزارش خبر پارسی عصر روز پنج شنبه ۲۷ فروردین ماه سال ۹۴ وقتی ابراهیم انصاری لا ری استاندار دوره اصلاحات در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل هتل پارک سعدی سخنرانی داشت یک ساعت قبل از سخنرانی او، چند صد متر آنطرف تر،درست راس ساعت چهار و نیم عصر سالن هیات سوارکاری در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان ۶۰ نفر از مدیران دولت احمدی نژاد بود که گفته می شود: مهمترین آنها مهدی کلهر مشاور رسانه ای احمدی نژاد،مرتضی تمدن استاندار تهران در دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد و سرهنگ ابراهیم عزیزی فرماندار دولت به اصطلاح مهرورز احمدی نژاد در شیراز بودند.
بر اساس شنیده ها یک روحانی به نام شیراحمدی،و کسانی چون مشتاق زاده،بذرافشان کشکولی،یحیی صادقی ،محسن اردکانی،ادب و خانم شمس و بسیاری دیگر از مدیران دولت اصولگرا ، بی آنکه تهدیدی شوند یا گوجه و سنگ به سوی آنها پرتاب شود با حمایت غلامرضا کمانه و وحید رجایی مدیر کل و معاون ورزش و جوانان فارس تشکیل جلسه می دهند و در فضایی بسیار آرام راهکارهای بازگشت مردان احمدی نژاد را بررسی می کنند.
به گزارش خبر پارسی مدت هاست استاندار فارس بر تغییر مدیر کل ورزش و جوانان استان همت گذاشته اما تا کنون تلاش های وی برای تغییر مدیر کل ورزش فارس سودی نداشته و پایداری چی ها به رهبری یک عضو ورزشی شورای شهر مثل کوه پشت کمانه ایستاده اند!
جبهه پایداری فارس بعد از اینکه سازمان بی خاصیتی مثل ثبت و احوال را در استان واگذار کرد همچنان اداره کل ورزش و جوانان،دانشگاه علوم پزشکی و برق منطقه ای فارس را بوسیله لابی های قدرت حفظ کرده و با تبلیغات مسموم وانمود می کنند مخالف ایمانیه مخالف سلامت است!
به اعتقاد اعضای جبهه پایداری ایمانیه نیروی بدون جایگزین در دانشگاه علوم پزشکی است و در استان پهناور فارس هیچ نیرویی وجود ندارد که بتواند دانشگاه علوم پزشکی شیراز را اداره کند تو گویی قبل از ایمانیه اجنه این دانشگاه را اداره می کردند! اگر فرض را بر این بگذاریم که آنها راست می گویند آیا بزرگترین ضعف یک مدیر برنامه نداشتن برای مدیر جایگزین خود نیست؟ بحث تربیت نیرو برای ساختن مدیران آینده آیا از سوی ایمانیه نادیده گرفته شده؟
در برق منطقه ای فارس نیز که مدیرش دو عمل باز قلب انجام داده و همچنان از قبل از انقلاب در این سازمان نقش ایفا می کند این نقطه ضعف وجود دارد همچنان که اداره کل ورزش و جوانان گرفتار این مصیبت شده و مدیرش با الگو گرفتن از سیستم مشفقیانی و ایمانیه ای نه تنها صندلی ورزش را رها نمی کند بلکه مکانی را که طبیعتا ورزشکاران باید در آنجا حضور داشته باشند در اختیار سیاسیون می گذارد،حالا هرچه ما رسانه ها هم فریاد بزنیم ورزش جای سیاست بازی نیست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!
ظریفی می گفت لابد آرامش در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی دکتر انصاری لاری نوعی امتیاز دادن برای تشکیل جلسه بسیار مهم اصولگرایان بیخ گوش سخنرانی نماد اصلاحات در فارس بوده است!

خروج از نسخه موبایل