نماد سایت خبر ‏پارسی

ممانعت از مصاحبه خبرنگاران با وزیر بهداشت در شیراز

یکی از پزشکان همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با رفتاری نا مناسب از مصاحبه خبرنگاران با دکتر هاشمی در سفر وی به شیراز،‌ ممانعت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، یکی از پزشکان و از جمله اعضای تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شیراز چهارشنبه عصر در حالیکه خبرنگاران بیش از سه ساعت منتظر حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان پیوند اعضای شیراز واقع در شهر صدرا بودند، مانع از پرسش و پاسخ بین خبرنگاران و وزیر شد.
وی با هل دادن خبرنگاران خبرگزاری‌ها، اعلام کرد: تا زمانی که وزیر از بیمارستان پیوند بازدید نکند، اجازه مصاحبه به هیچ کس نخواهد داد.
اصرار خبرنگاران که قصد طرح موضوعاتی نظیر مشکلات مردم در خصوص طرح پزشک خانواده، داروهای بیماران خاص در فارس و دیگر موضوعات را داشتند، کار ساز نبود و این پزشک فوق‌تخصص! اجازه مصاحبه با وزیر را نداد!!
به‌دنبال این برخورد که بدون واکنش وزیر بهداشت و سایر مسئولان حادث شد، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، محل بیمارستان در حال احداث پیوند اعضا در شهر جدید صدرا را ترک کردند.
به گزارش ایسنا، خبرنگاران برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به دعوت رسمی این دانشگاه، از ساعت ۱۳ در محل بیمارستان پیوند اعضا واقع در ۲۵ کیلومتری شیراز، حاضر شده بودند تا با وزیر بهداشت گفت و گو کنند.

خروج از نسخه موبایل