نماد سایت خبر ‏پارسی

مدیرکل دیوان محاسبات فارس: هیچ کس از دستگاهی که آجری روی آجر نگذاشته سئوال و جواب نمی کند

خبرپارسی – مدیرکل دیوان محسابات استان فارس رابطه میزان طرح سئوال و بررسی عملکرد را با افزایش سطح نظارت ها مستقیم دانست و افزود: هیچ کس از فرد و دستگاهی که کاری انجام نداده و اصطلاحا آجری را روی آجری نگذاشته سئوال و جواب نمی کند !

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان، ساسان ممبینی پنجشنبه در گردهمایی روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس که به میزبانی اقلید برگزار شد، گفت: دستگاهی که متولی هدایت جامعه به سمت رشد، نمو و سلامت جسمی و وروحی شهروندان است بزرگترین خدمت را به جامعه ارائه می دهد.

وی گستره خدمت رسانی دستگاه ورزش و جوانان را محیطی وسیع دانست و افزود: این محیط بین افرادی با سن ۳ سال تا ۱۰۰ سال گسترده است .

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس برگزاری چنین گردهمایی هایی را مفید ارزیابی کرد و گفت: در چنین نشست هایی است که ظرفیت و پتانسیل شهرستان ها برای برگزاری و میزبانی رخداد های مختلف نمایان می شود .

مبینی با فعال و پویا خواندن مجموعه ورزش و جوانان استان در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری گفت: این یک حقیقت است که هرچه در یک دستگاه  بیشتر کار شود، حساسیت ها نسبت به آن دستگاه بیشتر می شود .

وی نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی را وظیفه بدیهی دستگاه های نظارتی دانست و گفت: روحیه ورزشکاری و اراده حاکم بر اداره کل ورزش و جوانان استان باعث شده تا هرچه ما نظارت ها را بیشتر کنیم، کارهای انجام شده در این حوزه هم بیشتر شود .

ممبینی رابطه میزان طرح سئوال و بررسی عملکرد را با افزایش سطح نظارت ها مستقیم دانست و افزود: هیچ کس از فرد و دستگاهی که کاری انجام نداده و اصطلاحا آجری را روی آجری نگذاشته سئوال و جواب نمی کند !

وی افزود: آنچه برای دستگاه های نظارتی در انجام وظایفشان مهم محسوب می شود، جلوگیری از وقوع ضرر و زیان به بیت المال است .

مدیرکل دیوان محسابات استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش به انتظارات مردم از مسئولین استان در خصوص داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال  اشاره کرد و با بیان اینکه وقوع این اتفاق مستلزم وجود یک اراده جمعی بین تمام مسئولان است افزود: ظرفیت های قانونی برای این کار در استانی که صد هزار میلیارد تومان گردش مالی در آن وجود دارد، مهیا است .

مبینی با تاکید بر اینکه نماینده دار شدن فارس در لیگ برتر منوط به پای کار آمدن تمام دستگاه ها و مسئولین استانی است، افزود: مدیریت ارشد استان، ائمه جمعه، شهرداران، فعالان بخش خصوصی و… همه باید برای وقوع این اتفاق اراده کنند

خروج از نسخه موبایل