نماد سایت خبر ‏پارسی

فرماندار شهرستان مهر:آقای دکتر ایمانیه ؛ بیمارستان شهرستان مُهر را دریابید

خبر پارسی – فرماندار شهرستان مهر در جلسه شورای اداری این شهرستان از وضعیت موجود تنها بیمارستان شهرستان مهر گلایه کرد.

به گزارش مُهــــرستان ؛ فرماندار شهرستان مُهر در این جلسه ضمن گلایه از وضع موجود تنها بیمارستان این شهرستان ، گفت: شهرستان مُهر امروز به عنوان قطب صنعت جنوب فارس مورد توجه واقع شده است و محورهای ارتباطی این شهرستان چندین سال است به مسیرهایی ترانزیتی و پرتردد تبدیل شده اند و این امر متاسفانه باعث بروز تصادفاتی شده است که نبود امکاناتی که جوابگوی رسیدگی به این حوادث باشد را مدام گوشزد می کند.

سید محمد موسوی خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهر بعنوان بزرگترین تولید کننده گاز شیرین کشور ، ۱۷% گاز مصرفی کشور را تامین می کند و سزاوار نیست مردم چنین منطقه ای از نبود بیمارستان مجهز و پزشک متخصص رنج ببرند.

وی افزود: مردم این شهرستان برای به ثمر نشستن انقلاب زحمت کشیده ، شکنجه شده و شهید داده اند و در دوران دفاع مقدس نیز بیش از ۱۵۳ شهید تقدیم نظام کرده اند.حق مردم انقلابی و شهید داده این شهرستان در بحث امکانات درمانی بیش از اینهاست.

فرماندار شهرستان مُهر در بخشی از سخنانشان دکتر ایمانیه رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مخاطب قرار داده و بیان داشت: از دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس می خواهیم در شهرستان حضور پیدا کرده و برای این مردم کاری سازنده انجام دهند. امیدواریم با همت ایشان در سال ۹۳ وضعیت بیمارستان شهرستان مُهر مشخص و ساماندهی شود.

موسوی عنوان کرد: مسئولین باید خود را نسبت به اتفاقاتی که بواسطه نبود امکانات درمانی برای مردم می افتد مقصر بدانند و نسبت به حوادثی که نتیجه تعلل آنهاست ، پاسخگو باشند.

سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مهر در پایان ابراز داشت: بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر مُهر به عنوان اولین بیمارستان در منطقه مُهر و لامرد به علت عدم توجه کافی ، قادر به پاسخگویی و رسیدگی به مراجعین خود نیست و این توجه و همت جهادی مسئولین علوم پزشکی استان را طلب می کند.

خروج از نسخه موبایل