نماد سایت خبر ‏پارسی

فاجعه مدیریتی در شیراز/کنکاش در زندگی خصوصی مردم و ذبح علاقه به خدمت

خبر پارسی – ماجرا ماجرای جالبی است.یکی از مدیران یک نهاد دولتی باردیگر چشمه ای از رفتارهای خاص و عجیب خود را به نمایش گذاشته است.
موضوع به آنجایی برمی گردد که یک بانوی تحصیلکرده که در کشورهای اروپایی فارغ التحصیل شده به نیت همکاری در بنیادی خیریه پا پیش گذاشته و روزها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به خدمت پرداخته اما آن مدیر که مدیریت منحصر به فردش همواره مورد نقد بوده در آستانه عید نوروز فرمان صادر می کند که اگر این خانم به آن بنیاد برود یا دستور بازداشت او را می دهد یا فعالیت های بنیاد را معلق می سازد.آن خانم نیازی مالی نداشته اما به خاطر همه زحماتی که کشیده علاقه داشته و دارد که سرانجامِ کارش را به نحو مطلوبی ببیند.
آن مدیر که همواره داعیه شرع و دین و ایمان را دارد و جلسات روضه های جمعه اش مداوم برقرار است دلیل خود برای عزل آن خانم را بدحجابی می داند در حالی که این ادعایی واهی است .
شاهکار آن مدیر اما به همین جا ختم نمی شود. او وقتی می بیند یک هیات چینی به آن نهاد آمده و آن خانم با آنها به انگلیسی حرف می زند به اطرافیانش می گوید این خانم که اینقدر خوب انگلیسی حرف می زد احتمالا جاسوس صهیونیست هاست! او فلان کشور اروپایی درس خوانده و فلان کشور هم به رژیم اشغالگر قدس نزدیک است! با همین استدلال انگ جاسوسی به آن خانم می زند!
از طرف دیگر عکس های خانوادگی آن خانم در گوشی او بوده و جناب مدیر با ترفندهای همیشگی به گوشی او دسترسی پیدا کرده و عکس هایش را که همراه اهالی خانواده بوده و پوشش خانگی داشته را پرینت کرده و به عنوان سند بی حجابی او در اختیار گرفته است!نگاه کردن به عکس های شخصی افراد و نامحرم ها برای این مدیر مدعی دینداری گناه محسوب نمی شود احتمالا!
به همین راحتی علاقمندی های یک بانوی خدمتگزار ذبح می شود و آقای مدیر که همه انتظار داشتند در دولت روحانی برکنار شود و متاسفانه همچنان روی صندلی خود محکم و استوار نشسته شاهکارهایش تمامی ندارد.قیامتی هم هست آقای مدیر!
پ.ن:نام آن خانم نزد ما به امانت مانده و هویت آن مدیر هم که بر همکان محرز است.اگر احیانا کسی از مسئولین به یاد حکومت علوی و باز کردن خلخال از پای زن یهودی افتاد و تمایلی به پیگیری داشت خبرپارسی می تواند اطلاعات کاملتری در اختیار آن مسئوول قرار دهد.

خروج از نسخه موبایل