نماد سایت خبر ‏پارسی

سرپرست هیات فوتبال فارس: در ماجرای برق ، فقط برق منطقه ای مقصر است/مقیم:مشفقیان امانتدار خوبی نبود

خبر پارسی – وبلاگ خلیل صالحی(اینجا) مدیر عامل اسبق تیم فوتبال برق از حضور کاووس عباسی سرپرست هیات فوتبال فارس در برنامه صعود خبر دادو به نقل از او نوشت:در مدتی که در هیات فوتبال بوده ام سه جلسه درباره برق با اداره کل ورزش و استانداری داشته ایم و در آخرین جلسه در حضور آقای فیروز آبادی ، مشفقیان اعلام کرد قصد تیمداری و حمایت از برق را ندارد.من عادت دارم شفاف حرف بزنم و باید مردم بدانند چه خبر است.

در ادامه خبر وبلاگ یاده شده به نقل از عباسی آمده: من معتقدم واگذاری برق به حسین فارسی که در دیگر استان ها سابقه خوبی نداشته یک معامله بوده و اصلا بحثی ورزشی نبود.

فارسی مدتهاست حضور ندارد و همه از او بیخبرند.او هم نصف سهام را به فرد دیگری فروخته و همه سردرگم شده اند.من در این معامله و ماجرا فقط برق منطقه ای را مقصر می دانم.

این وبلاگ به نقل از عباسی نوشت:رای دیوان عدالت اداری صادر شده و ما آن را نزد مشفقیان بردیم اما می گفت نمی خواهد تیمداری کند ولی ما از طریق استانداری پیگیر هستیم تا تکلیف معلوم شود.یک سوپر مارکت هم که مالکش تغییر کند به اتحادیه خبر می دهند اما برق را بدون اطلاع  اداره ورزش استان به فارسی تحویل داده اند.

سرپرست هیات فوتبال فارس در پایان گفته:من همین جا اعلام می کنم برق منطقه ای مکتوب بنویسد که قصد تیمداری ندارد و بدهی های قبل را عهده دار گردد هیات فوتبال با کمک هواداران برق را به هیات مدیره ای مقتدر می سپارد و مطمئن باشید تیم نجات پیدا می کند.

مقیم:مشفقیان امانتدار خوبی نبود

مسعود مقیم مربی نام آشنای فوتبال شیراز که مهمان برنامه صعود بود نیز گفت:برق قدمتی ۷۰ ساله دارد و امانتی در دست مشفقیان بود اما او امانتدار خوبی نبود و تیم را به این حال و روز رساند.

وی افزود:این تیم باید تکلیفش توسط برق منطقه ای مشخض شود. اگر نمی خواهند تیمداری کنند مکتوب بنویسند ومن از استاندار می خواهم به داد این تیم برسد.

خروج از نسخه موبایل