نماد سایت خبر ‏پارسی

روزهای بی پناهی / خبر پارسی واگذار می شود

خبر پارسی در طول بیش از دو سال فعالیت خود سعی کرد جای خالی نقد و تحلیل و نظارت اجتماعی را در رسانه های استان زنده نگه دارد.
در این راه پر مسئوولیت سعی کردیم در رویکردی تحلیلی به رسالت ذاتی رسانه وفادار بمانیم و با نشان دادن مسیر اجتماعی به مردم کمک کنیم تا انتخابی آگاهانه‌تر داشته باشند .متاسفانه این رویکرد مورد استقبال بسیاری از دستگاهها قرار نگرفت و عمده وقت ما صرف پاسخگویی به شکایات متعدد دستگاههایی که نقد و تحلیل را برنمی تابیدند گذشت. در این مسیر نه تنها دستگاه های دولتی از ما شکایت کردند بلکه دوستان همسو و همفکر نیز پشتمان را خالی کردند و عافیت طلبی را به دردسرهای رسانه ای ترجیح دادند تا آنجا که این دوستان حتی از آگهی تبلیغاتی نیز جهت حمایت از سایت به صلاح ندانستند که فردا روزی در جرم احتمالی شریک قلمداد نشوند!
مدیریت سایت خبر پارسی چون در این مسیر پر فراز و نشیب جز شکایت و تهدید و احضاریه و ضرر و زیان مالی چیزی نصیبش نشد ترجیح داد سایت را به معرض فروش بگذارد و کار مدیریت رسانه را به اهلش!! بسپارد.
بسیار امیدواریم با تغییر مدیریت خبر پارسی نگاه مسئولان و کارگزاران نظام به این سایت پر نفوذ استانی مهربان شود تا در سایه تعامل و همدلی چرخ توسعه استان بیش از پیش سرعت بگیرد.
مدیریت خبر پارسی بسیار امیدوار بود فضای تک قطبی رسانه ای را در استان بشکند و با تکیه بر تضارب آرا مسیر توسعه فرهنگی،ورزشی، اجتماعی و سیاسی را در فارس هموار کند اما متاسفامه نه غوغا سالاران و نه مدعیان اصلاحات اجازه این کار را ندادند که مشی و منش خبر پارسی خواب را بر منفعت طلبان و عافیت جویان حرام کرده بود…
در تمام روزهای سخت احضار و بازداشت تنها پناهمان خدای بزرگ بود و البته خدا را برای دوستان انگشت شماری که خالصانه همه چیز خود را برای یاری رساندن به ما در طبق اخلاص گذاشتند شاکریم و از لطف محبت دوستان همراه سپاسگزاریم.
علاقمندان می توانند جهت هرگونه مذاکره برای چگونگی و شرایط واگذاری سایت خبر پارسی با مدیریت این سایت تماس حاصل فرمایند.

خروج از نسخه موبایل