نماد سایت خبر ‏پارسی

حضور گسترده در انتخابات، ناامید کردن بی اخلاقان و هتاکان داخلی است!

خبر پارسی – می دانیم که انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری و واگذاری امور سیاسی و مدیریتی به مردم است و در نظام مردم سالاری دینی بیانگر پیوند اراده مردم و ارزش های دینی برای تحقق منافع ملی است و هر شهروند حق دارد که در سازماندهی حکومت و صورت بندی اقتدار عالی سیاسی همکاری و مشارکت کند .
دیدگاه بالا که منبعث از تفکر آرمانی جمهوری اسلامی بود و امام راحل برآن تاکید داشت،دیدگاهی است که هر اصلاح طلب درون نظام را متقاعد می کند در انتخابات حضوری فعال و گسترده داشته و اجازه ندهد که اقلیتی ۷ تا ۱۰ درصدی خواسته‌های خود را به نام مردم بر جامعه و دولت تحمیل کنند و جلوی خواست مردم که حداقل به صورت ۵۱درصد تجلی پیدا کرده است را بگیرند.
نزدیک به یکسال دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی فاصله داریم و ممکن است افرادی باشند که بخواهند حق تعیین سرنوشت را از مردم بگیرند، اما مردم باید با شرکت کردن در انتخابات حق خود را بگیرند تا به تدریج به سمت و سوی تحقق کامل حقوق ملت برسیم.
اصلاح طلبان در انتخابات آینده شرکت می کنند تا یک بار دیگر ثابت کنند اصولگرایان برخلاف ادعاهای خود از مشارکت گسترده مردم نگرانند. آنها می آیند تا یک بار دیگر ثابت کنند که اتهامات پیشین اصولگراها به منتقدان همگی بی اساس و حذف اصلاح طلبان صرفاً به دلایل سیاسی انجام پذیرفته است.
به قول یک فعال سیاسی: ما انتخابات را حق ملت می‌دانیم و معتقدیم که باید از این حق استفاده کرد.لذا از همین حالا ضمن برنامه ریزی و دوری از جنجال و حاشیه باید به گونه ای عمل کنیم تا پاسخگوی منویات رهبر انقلاب نیز باشیم وقتی می فرمایند: حضور مردم در انتخابات نشان می دهد که ملت صاحب دولت، مجلس و همه مسئولان است که این پدیده بسیار مهم همچون سنگری مستحکم کشور و نظام را در مقابل توطئه ها حفظ می کند و دشمنان اسلام و ایران را به هراس می اندازد .
حضور گسترده آحاد نیروهای اصلاح طلب ضمن اینکه لبیکی به خواسته درست رهبر معظم انقلاب است بر نگرانی و دستپاچگی اصولگرایان نیز می افزاید و جلوی هرگونه اتهام را از سوی هتاکان و بی اخلاقان سیاسی برای انگ زدن به اصلاح طلبان این همراهان همیشه نظام و رهبری می گیرد.حضور گسترده همه دوستداران اصلاحات نه تنها خاری در چشم دشمن خارجی است که ناامید کردن بی اخلاقان و هتاکان داخلی است!
خبر پارسی از هم اکنون هرچند وقت یک بار به اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور گسترده همه نیروهای دلسوز نظام در انتخابات می پردازد امیدواریم که بدخواهان و هتاکان مانع لبیک ما به دغدغه های رهبر عزیز انقلاب نشوند.

خروج از نسخه موبایل