نماد سایت خبر ‏پارسی

حذف عجیب یک گزارش از سایت رسمی یک خبرگزاری در شیراز!

خبر پارسی – تنها چند ماه از سفر رئیس جمهور به شیراز می گذرد و اهالی رسانه هنوز به خاطر دارند که مشاور رئیس‌جمهور در امور رسانه گفت: مسائل مربوط به امنیت شغلی و فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران در اولویت امور رسانه‌ای دولت است ادعایی که در حد شعار باقی ماند و اخیر یک خبرگزاری رسمی در استان فارس با توصیه یک دستگاه اجرایی یک گزارش خود را که اغلب رسانه های داخل کشور به آن استناد کرده بودند از خروجی سایت خود برداشته اشت!
شاید محمد رضا صادق وقتی با خبرنگاران در شیراز صداقت خود را نشان داد که گفت: هنوز مجال پرداختن به مشکلات و جزییات مسائل رسانه‌ها در این دولت فراهم نشده است!
به نظر می رسد نه در اردیبهشت ماه امسال بلکه در دی ماه ۹۴ نیز دولت هنوز مجال پرداختن به مشکلات و جزییات مسائل رسانه‌ها را فراهم نکرده است! حذف گزارشی از یک اتفاق خیلی تلخ که مقصر اصلی آن یک دستگاه دولتی بوده از سایت یک خبرگزاری، در حالی اتفاق می افتد که گزارش یاد شده نه تشویش اذهان عمومی بوده،نه تبلیغ علیه نظام و نه اقدام علیه امنیت ملی بلکه تنها و تنها به خواهش و توصیه یک مدیر احمدی نژادی صورت گرفته و جالب اینکه جناب مدیر همه حمایت های دولتی را پشت سر خود دارد!
عرصه رسانه در نظامی که مزین به نام مقدس جمهوری اسلامی است،ساحت اندیشه و فکر و حریت و راست قامتی است.چگونه است وقتی رسانه ای فریاد خفته خانواده ای دردمند را هجا می کند به جای تشویق آن رسانه و گرفتن حقی ضایع شده، به او توصیه می کنیم گزارش را از خروجی سایت خود بردارد؟ استانداری فارس همچنان از نبود یک مشاور رسانه ای محروم است و البته این محرومیت خود ساخته است! روابط عمومی استانداری نیز آنقدر که دوست دارد دکتر صدایش بزنند تلاش نمی کند با نخبگان حوزه رسانه ارتباط برقرار کند. مدیر کل حوزه استاندار نیز اهالی رسانه را در حدی نمی بیند که بخواهد آنها را به حضور بپذیرد و مدیران بسیاری از رسانه ها نیز به بهای تامین معاش پرسنل خود بله قربان گوی مدیران شده اند حالا تفاوتی نمی کند که این مدیر احمدی نژادی باشد یا همراه دولت! مهم این است که منافع مالی آن رسانه به خطر نیفتد وگرنه گم شدن صدای مردم در هیاهوی بیلان کاری مدیران هیچ اهمیتی ندارد حتی به قیمت گم شدن و جابجایی فرزندانمان!

خروج از نسخه موبایل