نماد سایت خبر ‏پارسی

به بهانه سخنان اخیر استاندار فارس در جمع خبرنگاران/ امنیت سایت حامی دولت را نیز تضمین کنید لطفا!

خبر پارسی – فرزاد صدری – استاندار فارس در اظهار نظری معنا دار خطاب به جریان های مخالف و ناصبور دولت که کوچکترین انتقاد را تبدیل به شکایت می کنند و پای رسانه حامی دولت را به بهانه های مختلف به دادگاه انقلاب می کشانند گفت: حتی اگر به شخص استاندار هم توهین کنند، سکوت می‌کنم مبادا آرامش جامعه که زمینه‌ساز توسعه است، مخدوش شود.
سید محمد احمدی در نشست مطبوعاتی خود با اهالی رسانه افزود: سرمایه‌گذاری تنها در بستر امن جامعه شکل می‌گیرد و ما نیز با همه گروه‌ها و افراد ارتباطی صمیمانه و دوستانه داریم.
استاندار فارس در حالی امنیت و آرامش فارس را اولویت مهمی برای دولت می داند که برخی دستگاه ها و نهادها و حتی مدیران دولتی بازمانده از قبل و یا مدیرانی که در ستادهای انتخاباتی مخالفین رییس جمهور حضوری فعال داشته اند ،در طی این مدت به بهانه های مختلف پای مدیر سایت حامی دولت را به دادگاه کشانده اند و اقدام به بازداشت وی کرده اند!آیا مدیری بالاتر از استاندار در استان سراغ دارید؟چگونه است که عالی ترین مقام استان می گوید :حتی اگر به من توهین هم کنند،(نقد که سهل است) سکوت می‌کنم،اما عده ای انتقاد از طراحی یک جسم آهنی(اگر اسمش را بیاورم تشویش اذهان عمومی می شود!) را نیز برنمی تابند چه رسد به توهین به شخص شخیصشان!
از استاندار محترم فارس سئوال می کنیم آیا رویه ناصواب منتقدین دولت و مدیرانی که همچنان دل در گروه دولت قبل دارند و هر گونه انتقاد از خود را یا برابر با انتقاد از نظام می بینند و یا تشویش اذهان عمومی قلمداد می کنند،می شود امنیت و آرامش را ایجاد و حفظ کرد؟
در حالی که استاندار محترم فارس اعلام می کند : از ابتدا اعتقاد به دوستی و همراهی با همه گروه‌ها و سلایق سیاسی داشته‌ام و امروز هم اعلام می‌کنم هر سلیقه و تفکری که احساس می‌کند نسخه بهتری برای اداره جامعه می‌تواند بپیچد، نسخه خود را ارائه کند،چگونه است که سایت حامی او جرات ابراز نظرات خود و حتی انعکاس مطالب وی به عنوان نماینده عالی دولت در استان را ندارد؟!
چگونه است که یک دستگاه از خبر پارسی بابت انتقاد از یک بحث فرهنگی و اجتماعی شکایت می کند و شکایت خود را نیز به دادگاه انقلاب ارائه می دهد و وقتی که با پا درمیانی قرار است از شکایت خود گذشت و اعلام رضایت کند از مدیر سایت تعهد گرفته می شود که اولا اعتراف کند تمام مطالبش راجع به آن دستگاه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است! و ثانیا بابت انتشار همه آن مطالب عذر خواهی کند و ثالثا تمام اخبار مربوط به آن دستگاه را از روی سایت خود بردارد و رابعا در آینده حق هیچگونه انتقادی را از آن دستگاه نداشته باشد؟!!!!
این شاکیان می خواهند کاندیدای مجلس شورای اسلامی شوند؟قرار است از حقوق ملت دفاع کنند؟گمان نمی کنم آقای استاندار….
جناب آقای استاندار! آیا باید باور کنیم برخی دستگاه ها به سانسورهای استالینی روی آورده اند؟! آیا اخذ این تعهد نامه ها قرار داد ننگین ترکمانچای را در ذهن متبادر نمی کند؟مگر حضرتعالی نمی فرمائید که : به اندازه تمام انسان‌ها، فکر و سلیقه وجود دارد و هیچکس قادر نیست که افکار مردم را تغییر دهد. آیا اخذ تعهد نامه هایی از این دست باعث می شود که افکار گردانندگان خبر پارسی عوض شود؟آیا اگر عوض نشد جای ما که از روز اول حامی جنابعالی(بخوانید دولت) بوده ایم باید گوشه بازداشتگاه و زندان باشد و در عوض رسانه های منتقد دولت که تقوای سیاسی ندارند راست راست راه بروند و هرگونه اتهام که خواستند به شما و مدیرانتان بزنند و به ریش امثال ما هم بخندند؟!
جناب آقای استاندار گردانندگان خبر پارسی دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نیز پایبندند.ما اولین و تنها رسانه ای بودیم که از انتحاب شما به عنوان نماینده عالی دولت در استان حمایت کردیم اما متاسفیم اعلام کنیم که اطرافیان شما اجازه نمی دهند صدای ما به گوش شما برسد!اطرافیان شما نیز همصدا با رسانه های غوغاسالار ما را به چشم فتنه می بینند و هرگونه ارتباط با شما از جانب ما را به صلاح نمی دانند!اطرافیان شما ماهاست با درخواست تنها سایت حامی شما برای یک گفت و گوی اختصاصی مخالفت می کنند و گفت و گو ی ما به شما را به صلاح نمی بینند!
آقای استاندار می دانیم اطرافیان شما مانع از دیدن این یادداشت توسط شما می شوند اما رسالتمان ایجاب می کند که روشنگری کنیم و مطمئن باشید با تمام توان از مواضع و گفتمان شما تا زمانی که مواضع و گفتمان دولت یازدهم است حمایت می کنیم و چشم فتنه و فتنه گران را نیز توتیا می کشیم شاید بینا شوند شاید!
آقای استاندار سایت حامی دولت در استان نیز امنیت و آرامش می خواهد از اینکه با استرس و اضطراب هر روز را شب کنیم به ستوه آمده ایم.از اینکه به صفحه نمایش گوشی تلفن همراهمان پس از هربار زنگ خوردن نگاه کنیم هراسانیم که خاطره خوشی از این زنگ خوردن ها نداریم!از اینکه از سر ناچاری و بی پناهی سایت را در معرض فروش گذاشته ایم حال خوبی نداریم.از اینکه کک هیچ کدام از اطرافیان شما برای این واگذاری نگزید متاسفیم.از اینکه با تمام بی مهری های مدیران دولت و نمایندگان حاکمیت در استان همچنان عاشق جمهوری اسلامی هستیم به خود می بالیم هرچند به قول آن خواننده تازه سفر کرده واسه من دیگه عاشقی جاده یک طرفه است…

خروج از نسخه موبایل