نماد سایت خبر ‏پارسی

دکتر سعید موسوی در یادداشتی به خبر پارسی:چیزهایی که خدامی بیند و نمی گویدبندگان ناچیزش نمی بینندو می گویند! / بغضم می گیرد از قلم های شیوایی که مسلسل شده اند!

خبر پارسی – دکترسیدسعیدموسوی عضو شورای سوم شهر شیراز  و دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی استان فارس با ارسال یاداشتی به خبر پارسی از قلم های شیوایی که به زعم ایشان به جای ترویج امید و نشاط و دوستی به مسلسل کینه و نفرت تبیل شده اند! گلایه و سئوال کرده آیا زمان آن نرسیده که دل هامان را ازکینه خالی کنیم و به جای آن محبت وعشق بنشانیم؟

متن کامل این یادداشت در ادامه می آید:

سایت خبرپارسی راهرشب مطالعه می کنم.گرچه درسال های گذشته باهمه ظلم هایی که به خودم شدهرگزبغض نکردم اماگاهی بعدازخواندن سایت شماگلویم می سوزد!
قلم های شیوایی که می توانندامیدونشاط و دوستی راترویج کنندبه علت ستم هایی که برآنها رفته و اجازه احقاق حق نداشته انددراین شرایط تبدیل به مسلسل کینه ونفرت شده اند!راستی چرااین گونه است؟مگرقرارنیست به دولتی که باشعاراعتدال،راست گویی و نشاط ملی کارش راشروع کرده کمک کنیم؟ آیازمان آن نرسیده که دل هامان را ازکینه خالی کنیم و به جای آن محبت وعشق بنشانیم؟اگرقرارباشد ما و شما مثل آنها ناجوانمردانه رقابت کنیم و برای بیرون راندن رقیب ازصحنه تهمت بزنیم وچیزهایی راکه خدامی بیند و نمی گوید و بندگان ناچیزش نمی بینندو می گویند، بگوییم، آبروی انسان ها را برای ماندن یا رفتن ازمدیریتی به بازی بگیریم وبزرگان علمی ودانشگاهیمان راتخریب کنیم، پس چه فرق است میان شعور و شعارهای ما و شعارهای آنها که هدف وسیله را برایشان توجیه می کرد؟!
دوستان عزیزمی دانم زخم هایی که برپیکرمان زده اندعمیق است اما نبایدفراموش کنیم که ما بنده خداوندبخشنده ومهربان،پیرو رسول رحمت و شیعه مولای صبرو محبت هستیم. پس بر زخم هایمان مرهم بگذاریم و اجازه ندهیم که دیگرزخمی برپیکر دیگربندگان خداحتی اگررقیبمان باشدوارد شود.کشور و شهرمان شیراز نیاز شدیدبه وفاق ، همدلی و تلاش برای رفع محرومیتهای بر جای مانده دارد.
استان فارس که مردمش برحصیرنشسته و فرش می بافند، برگنج نشسته ورنج می برند نباید دیگرکینه بکارند و  دشمنی درو کنند.فقر و بدبختی و نا آگاهی مردم برای عده ای نعمت است تا بتوانندهمیشه آنها را دراختیارداشته باشند،پس تمام سعی مان را به کار بگیریم تا شهر وکشور عزیزمان رابسازیم،هموطنان را ازکینه ونفرت دور و به بخشش ودوستی نزدیک کنیم.
اگرمدیری را لایق و شایسته خدمتگزاری این مردم نمی دانیدمستنداتتان رابرای دولت تدبیر وامید ارسال وبه دولت اعتماد کنید،قبول کنیم که ممکن است رئیس جمهورمحترم و وزرای با تدبیراو مصلحت نظام و کشور را درشرایط فعلی بهتر از ما درک کنند!
به امیدروزی که هوا جوانمردانه معتدل شود و همه دستانمان را از جیب بیرون آورده ودست هم را بفشاریم و سلام را پاسخ گوییم!
……..
دکتر سیدسعیدموسوی…….

خروج از نسخه موبایل