نماد سایت خبر ‏پارسی

بدهی ۷۲ میلیون تومانی یک عضو شورای شهر شیراز به آموزش و پرورش ناحیه یک

خبر پارسی – یک عضو اصولگرای شورای شهر شیراز علاوه بر دریافت حقوق از شور ای شهر از ناحیه یک   آموزش و پرورش شیرازنیز حقوق دریافت کرده است.

بنا بر اطلاعات موثق خبر پارسی این فرد که چند دوره عضویت شورا را دارد ۷۲ میلیون تومان به آموزش و پرورش بدهی دارد و بر طبق قانون نمی توانسته همزمان از دو محل  اعتبارات دولتی حقوق دریافت کند.

نکته قابل توجه در این رابطه امضای حکم این عضو شورا توسط یکی از مدیران اصولگرای آموزش و پرورش است که هم اکنون با ۳۳ سال خدمت، ریاست یکی از بزرگترین مراکز پیش دانشگاهی شیراز را بر عهده دارد.

وی(مدیراصولگرای ۳۳ سال خدمت) که از دوستان رئیس ستاد مردمی احمدی نژاد در فارس است سابقه عضویت در جمعیت موتلفه را دارد و در حال حاضر فعالیت گسترده ای برای جبهه پایداری در شیراز دارد.

این فرهنگی در عمل بازنشسته به ۳ ماه انفصال از خدمت محکوم شده و هفته گذشته ۵ روز مرخصی گرفته تا با حضور در وزارت آموزش و پرورش و استفاده از برخی لابی های سیاسی طیف همسو حکم انفصالش را به ۲۰ روز برساند یا آن را صفر کند تا همچنان مدیر بماند!

بر اساس قانون کسانی که ۳ ماه حکم انفصال از خدمت خورده باشند نمی توانند مدیر بمانند.

خبر پارسی امیدوار است هم با عضو متخلف شورا برخورد شود و هم میدانداری از بازنشستگان اداری و سیاسی در آموزش و پرورش فارس گرفته شود.

خروج از نسخه موبایل