نماد سایت خبر ‏پارسی

ایمانیه برای ماندن در پستش تلاش می کند؟ تلاش اصول گرایان فارس برای ماندن در زیر آفتاب!

خبر پارسی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از ۸ سال از ریاست خود بر این دانشگاه همچنان علاقمند است سمت خود را حفظ کند.
پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتصاب وزیر بهداشت بسیاری از روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور که ادامه مدیریت خود را در خطر دیده اند تلاش می کنند همچنان در سمت خود باقی بمانند! در این میان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گوی سبقت را از سایرین ربوده و در این راستا از هیچ گونه تلاشی فروگذار نکرده است.
دکتر محمد هادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز که گفته می شود از اعضای پشت پرده جبهه پایداری در استان فارس است در سال ۱۳۸۴ با حمایت قاطع دکتر لنکرانی به این سمت منصوب شده و طی ۸ سال ریاست دانشگاه با از میان برداشتن دانشجویان منتقد ،تعطیلی کانون ها و نشریات و تشکل های مستقل دانشجویی، حاکم کردن فضای بسته و محدود و تزریق عناصر نالایق اما همسو به عنوان هیات علمی و… جو سنگینی امنیتی بر دانشگاه حاکم کرد.
گفته می شود وی که به نظر می رسد این روزها باید غزل خداحافظی را از مدیریت دانشگاه بخواند با فشار بر اعضای هیات علمی و القای شایعاتی مبنی بر ابقای قریب الوقوع توسط وزیر جدید بهداشت سعی در جمع آوری طومار در حمایت از خود دارد.
از دانشگاه خبر می رسد در این بین، اساتیدی که حاضر به همراهی نشده اند را با واسطه قرار دادن شخصیت های منتفذ استانی وادار به امضا می کند!اخبار رسیده حکایت از آن دارد در اقدامی دیگر وی به رییس دفتر خود دکتر خباز شیرازی ماموریت داده است تا با احضار روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان، از بین کارکنان شبکه ها و چهره های پرنفوذ شهرستان ها در حمایت از خود امضا جمع نمایند.
اگر این اخبار صحت داشته باشد باید گفت این سناریو مسبوق به سابق بوده است، به نحوی که هر گاه دکتر ایمانیه تحت فشارهای دانشجویی جهت استعفا قرار گرفته به این گونه اقدامات دست زده است.
در پایان این سئوال مطرح است که آیا دکتر ایمانیه عملکرد خود را در حوزه سلامت رصد کرده است؟به عملکرد خود چه نمره ای می دهد؟آیا قضاوت را بر عهده داوران بی طرف گذاشته است؟همه می دانند که دکتر ایمانیه هیچ نیاز مالی به موقعیت سازمانی اش ندارد که اتفاقا درآمد مالی او از طبابت بیشتر است اینکه چرا او پس از ۸ سال همچنان علاقمند به ادامه فعالیت در سمت خود است را باید در مناسبت های سیاسی جست و جو کرد.آیا اصولگرایان در استان فارس پس از ۸ سال همچنان دنبال جایی زیر آفتاب می گردند؟البته قلمرو حوزه سلامت همواره جایی زیر آفتاب دارد!

خروج از نسخه موبایل