نماد سایت خبر ‏پارسی

اعلام آمادگی ۷۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب فارس

خبرپارسی – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: تاکنون ۷۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب این استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

صابر سهرابی امروز دوشنبه ۲۸ آبان ماه در جلسه علنی شورای شهر شیرازضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نمایشگاه کتاب سوم آذرماه امسال به عنوان بزرگترین رودیداد فرهنگی استان فارس آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان این که، در حال حاضر انجام کارهای مقدماتی ناشران در حال انجام است و امیدواریم امسال نیز نمایشگاهی در شان کتاب‌دوستان استان فارس برگزار کنیم، افزود: تا کنون  ۷۵۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس اعلام آمادگی کرده اند .

سهرابی با بیان اینکه هفته کتاب‌وکتابخوانی امسال با همکاری نهادکتابخانه‌های عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان اجرا شد، تاکید کرد:‌امسال با یک هم افزایی توانستیم برنامه‌های جدید را اجرا کنیم که یکی از این برنامه‌ها معرفی سفیران کتاب شیراز است.

او افزود: هر سال سه نفر به عنوان سفیران کتاب انتخاب می‌شوند و در طول این مدت به ترویج کتاب و کتابخوانی در سفرهای شهرستانی و حتی کشورهای خارجی می‌پردازند.

این مدیر فرهنگی همچنین از پروفسور مرتضی خوشخوی زهتاب دانشمند برجسته علوم کشاورزی ایران و جهان و دارای تألیفات متعددی در حوزه علم و در حوزه حافظ پژوهی و سعدی شناسی، کامران حیدری مستندساز بین‌المللی شهر شیراز که از چندین فستیوال جهانی همچون آرژانتین، هلند، فرانسه و … کسب جایزه کرده به همراه  مهتاب نبوی تنها بازیکن تیم پاراتکواندو ایران و دارای مدال طلا و برنز آسیا که دارای دو تألیف است، به عنوان سفیران کتاب استان فارس در سال ۹۷ یاد کرد.

خروج از نسخه موبایل