نماد سایت خبر ‏پارسی

از دو نماد جبهه پایداری در فارس یکی فرو می ریزد؟/آقای استاندار ما منتظر دومیش هستیم!/ نمایندگان استان با دولت و ملت همدل و همزبان باشند!

خبر پارسی –فرزاد صدری – دولت و ملت همدلی و همزبانی – عبارت با مسمایی که مقام معظم رهبری برای تامگذاری سال جدید از آن استفاده کرند تا با این نامگذاری، حمایت پررنگی از دولت به عمل آورده باشند.
همدلی و همزبانی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب البته تداعی کننده یک رابطه دوسویه بین ملت به عنوان مردم(همان ها که در انتخابات رای به تغییر دادند) و دولت که برآمده از خواست و اراده ملت است،می باشد.
بیشتر از یکسال است استاندار فارس به عنوان نماینده عالی دولت در فارس منصوب شده و در این مدت تلاش کرده خواسته ملت را که تغییر به سود منافعشان است را اعمال کند.تغییراتی که البته در نگاه منتقدین کند صورت گرفته و انتظار می رفت سرعت بیشتری داشته باشد.این روزها خوشبختانه نسیم خوش ندبیر را از ورای تصمیمات استاندار بیش از هر زمان دیگری می شود حس کرد تا شهروندان استان فارس بیش از همیشه امید به فردای بهتر داشته باشند.
موج جدید تغییرات در راستای همدلی و همزبانی ملت و دولت در حالی میان مدیران استان فارس کلید می خورد که بسیاری از نخبگان و تشکل های دانشجویی حامی دولت چشم به تغییر نمادهای جبهه پایداری در استان هستند. نمادهایی که پر رنگ ترینشان ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشفقیان مدیر برق منطقه ای فارس و بوشهر است.نمادهایی که از حمایت قاطع برخی نمایندگان استان سود می برند و علی رغم تلاش فراوان استاندار برای تغییر این دو مدیر منصوب به جبهه پایداری با لابی نمایندگان مجلس تا امروز به نتیجه نرسیده بود.

با آغاز سال جدید و نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی ،استاندار فارس نیز تلاش بسیار کرد تا از رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ پاسداری کرده و با خواسته مردم همذات پنداری کند و با تدبیر دست به تغییر بزند!
استان فارس در حالی خود را آماده ورود به خرداد،ماه حادثه و پیروزی می کند که قرار است فردا ۳۰ اردیبهشت ماه شاهد خداحافظی مدیری باشد که بیش از ۹ سال در برق منطقه ای فارس حکمرانی کرده و با وجود اینکه سن وی از بازنشستگی هم گذشته شنیده می شودحاضر به ترک مسئوولیت نبوده و همچنان با آویزان شدن به نمایندگان دنبال ابقای خود است!

شنیده های خبر پارسی حاکی از آن است که برخی از نمایندگان در حالی که حکم مدیر کل جدید برق منطقه ای امضا شده و قرار است در روز ۳۰ اردیبهش ماه معارفه شود ،همچنان می خواهند وزیر نیرو را تحت فشار استیضاح گذاشته بلکه این پیرمرد حزبی برق منطقه ای فارس را همچنان حفظ کنند!شنیده هایی که اگر حقیقت داشته باشد ایستادگی برخی تمایندگان استان مقابل خواست و اراده ملت و نیز دولت برآمده از رای مردم را نشان می دهد.جالب اینکه این دسته از نمایندگان خود را ذوب در ولایت می دانند اما به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری طراحی شده پشت می کنند و نه با دولت و نه با ملت همصدا می شوند.
خواست دولت و نماینده عالی او در استان فارس تغییر جناب مشفقیان است و نمایندگان محترم به هیچ عنوان نیاید جلوی این اراده ایستادگی کنند.هرگونه ایستادگی نمایندگان در مقابل تغییرات مدیران خلاف قانون و دخالت در قوه مجریه محسوب می شود بخصوص اینکه سال جدید قرار است همدلی و همزبانی ملت و دولت باشد بنابراین هرگونه مانع تراشی برای ایجاد تغییرات مد نظر دولتی که قرار است با او همدل و همزبان باشیم پشت کردن به توصیه مقام معظم رهبری است.(انشاالله که نمایندگان محترم فارس هوشمندانه به توصیه های رهبر انقلاب عمل کرده و می کنند).
نمایندگان محترم باید توجه داشته باشند که نخبه کم نداریم. فرار مغزها هم کم تعداد نیستند،دشمن برای ناکار کردن نظام-به زعم خود- هنوز تئوری فسیل شده ترور را برای نخبگان در پیش می گیرد.در این شرایط حق داریم از اتصال دو بند اول این پاراگراف بپرسیم نخبه ها کجا باید میدان را در اختیار بگیرند؟
مدیریت مهندس مشفقیان آیا عاری از هرگونه خطا و لغزش بوده و توانایی او تا به آن اندازه است که پس از اینکه سال ها از بازنشستگی وی می گذرد هم وسواس کار در سپردن سکان برق فارس به دست دیگری ، اجازه این جابجایی را نمی دهد؟
او مغر متفکر برق، او اصلا ادیسون (ایمانیه نیز مغز متفکر پزشکی او اصلا ابن سینا،لویی پاستور) اما آیا نمایندگان به گردش نخبگان اعتقادی دارند؟ آیا مشفقیان و ایمانیه فکر نمی کنند باقی ماندن در این منصب به بهای از دست دادن یک مدیر جوانتر برای نظام خواهد بود؟
مفهوم این نوع مدیریت آیا این نیست که نتوانسته ایم در دوران کنونی مدیر تربیت کنیم و برای عزل مدیرانی که اتفاقا در حیطه کاری خود ضعیف هم عمل کرده اند اما اهرم های حمایتی شان مانع از پس گرفتن صندلی ها از آنها شده و همچنان به ماندن و ادامه شیوه های خود اصرار می ورزند دست به عصا باشیم؟ تکیه بر مدیران بازنشسته و مدیرانی با سابقه حکمرانی ده ساله در منصب خود،آیا نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی را زیر سئوال نمی برد؟
در پایان ضمن اینکه از برخی نمایندگان محترم فارس دعوت به همدلی و همزبانی با دولت و ملت می کنیم خطاب به استاندار فارس می گوئیم: ما منتظر دومیش هستیم بعد از برق چشم به پزشکی هستیم!

خروج از نسخه موبایل