نماد سایت خبر ‏پارسی

ادعای دکتر ایمانیه در ایسنا تکذیب شد

یک مقام آگاه اعلام کرد: هیچ توافقی بین استاندار و دکتر ایمانیه برای ادامه حضور نامبرده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت نگرفته است.
وی در گفت‌وگو با خبر پارسی با تکذیب خبر خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه فارس مبنی بر توافق دکتر ایمانیه و استاندار برای ادامه ریاست دکتر ایمانیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: خبر به شکلی که در خبرگزاری ایسنا درج شده تکذیب می‌شود چراکه بین استاندار و دکتر ایمانیه هیچ توافقی برای ادامه فعالیت نامبرده صورت نگرفته است.
این مقام مسئول از اصرار برخی نمایندگان مجلس برای ادامه فعالیت دکتر ایمانیه خبر داد و افزود: بنابر رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد نمایندگانی از سوی وزیر، استاندار و مجمع نمایندگان با مخالفان ایمانیه مذاکره کرده و موضوع را جمع بندی کنند.
به گفته وی تصمیم نهایی در خصوص تعیین رئیس جدید یا ادامه فعالیت دکتر ایمانیه پس از جمع بندی نهایی این کمیته مشترک، توسط وزیر و استاندار صورت می‌گیرد.
این مقام آگاه بیان کرد: اصرار دکتر ایمانیه برای ادامه فعالیت به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آن هم پس از ۸ سال و در میان سیل اعتراضات و انتقادات به عملکردش جای تعجب دارد!

خروج از نسخه موبایل