نماد سایت خبر ‏پارسی

آغاز به کار نمایشگاه صنعت مبلمان در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان از امروز دو شنبه ۳۱ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

علی فرهادی افزود: این نمایشگاه در چهار سالن بهار،سرو، نرگس و حافظ با حضور بیش از ۹۰ شرکت تولیدکننده و فعال در صنعت مبلمان از سراسر نقاط کشور برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه نمایشگاه صنعت مبلمان در مساحتی افزون بر پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع برگزار می شود، ادامه داد:‌ مهمترین ویژگی این نمایشگاه‌ ارائه محصولات کاملاً ایرانی و ملی است و تلاش بر این است که با برپایی این نمایشگاه‌ها فرهنگ حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کرد.

او ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های فارس، تهران، مرکزی، اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،البرز و همدان حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: در این گونه نمایشگاه‌ها با عرضه و به نمایش گذاشتن جدیدترین و مدرن ترین محصولات صنعت مبلمان کشور می توان به رونق تولید و اشتغال زایی کمک شایانی کرد .
مهندس فرهادی تصریح کرد: علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از روز دوشنبه سی و یکم مرداد ماه تا جمعه چهارم شهریور ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان حضور پیدا کنند.

 

خروج از نسخه موبایل