نماد سایت خبر ‏پارسی

آب سرد استانداری فارس بر غوغاسالاران: هیچگونه دخالتی در دعوت، تصمیم گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداشته ایم

خبر پارسی – اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با صدور بیانیه ای اعلام کرد:استانداری فارس هیچگونه دخالتی در دعوت، تصمیم گیری و صدور مجوز برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نداشته است.
در این بیانیه که سایت روابط عمومی استانداری فارس منتشر کرده،آمده است:
برگزاری جلسه روز دانشجو و دعوت از سخنران این مراسم با مجوز هیات نظارت دانشگاه علوم پزشکی شیراز( با توجه به مصوبه شماره ۵۱۱ مورخ ۱۳۸۱/۱۱/۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی ) ،مرکب از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ،نماینده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفته و هیچگونه مجوزی از سوی استانداری در این رابطه صادر نگردیده و هشدار های لازم امنیتی نیز در خصوص شیوه برگزاری مراسم روز دانشجو به دست اندر کاران مراسم داده شده است . لذا طرح هر گونه مطلب و موضو عات شبهه افکنانه در افکار عمومی از طریق فضاهای مجازی ، رسانه هاو تجمعات غیر قانونی ، مبنی بر دعوت، دخالت ،تصمیم گیری و صدور مجوز از سوی استانداری قویاً تکذیب می گردد.
بدیهی است چنانچه در صدور مجوز و برگزاری مراسم ،وبیانات سخنران در حوزه تحت مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تخلفی رخ داده باشد توسط مقامات امنیتی و قضایی قطعا رسیدگی به عمل می آید که در این خصوص بلافاصله توسط اداره کل اطلاعات استان مستندات لازم جمع بندی و جهت اعمال برخوردهای قانونی با سخنران و برهم زنندگان آرامش به دادگستری استان ارسال گردیده است.
شایان ذکر است جهت انجام هماهنگی و اعمال نظارت بیشتر،جلسه ای با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، استاندار محترم فارس و سایر مسئولین مربوطه برگزار و بر هماهنگی بیشتر در برگزاری این گونه جلسات و مراسم تاکید و مقرر گردید قبل از دعوت و برنامه ریزی تعامل بیشتری توسط مسئولین استان صورت پذیرد.
موکداً اعلام می گردد اظهارات و سخنرانی های شبهه انگیز و ساختار شکنانه که خطوط قرمز نظام را خدشه دار و آرامش جامعه رامختل نماید مردود و محکوم است.
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس
به گزارش خبر پارسی برخی مسئوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تشکل های افراطی دانشجویی و نیز سایت های افراطی اصولگرا سعی داشتند فرار رو به جلو کنند و توپ قصور خود و طیف فکریشان را به زمین استانداری فارس شوت کنند.پاسخ قاطع استانداری فارس آب سردی بر غوغاسالاران بود.

خروج از نسخه موبایل