نماد سایت خبر ‏پارسی

چند سئوال،امیدواریم برق منطقه ای پاسخگو باشد/ آقای استاندار پیگیر باشید

خبرپارسی-مشی برخی همچنان تداعی گر ادبیات دوران هشت ساله حضور محمود احمدی نژاد و مبتنی بر افترا و تهمت است. فلان آقازاده مکرم هرگاه در باب ابوی گرامش نقدی نگاشته می شود از جاسوسی انگلیس سخن می گوید تا صورت مسئله را پاک کند. این بار سئوالاتی از مدیر ارشد برق منطقه ای جناب مهندس مشفقیان داریم که انشالله پاسخگو خواهند بود. به هر حال ما جاسوس انگلیس بوده ایم و ایشان تحصیلکرده آمریکا. احتمالا زبان همدیگر را بهتر می فهمیم!

۱-مجموعه ورزشی برق شیراز واقع در بلوار رازی با کدام مزایده اجاره داده شد؟ قیمت گذاری آن بر چه اساسی بود؟ کدام کارشناس قیمت سالی ۶۰ میلیون تومان را برای یک زمین چمن و سالن و رختکن و استخر و … تعیین کرد؟ چرا بدون تشریفات قانونی و مزایده آن را در اختیار حسین فارسی قرار دادید؟ او آیا به تعهداتش پایبند بوده است؟ در خصوص عدم ایفای تعهداتش چه اقدام قانونی انجام داده اید؟

۲-در ماجرای واگذاری موسسه برق شیراز تابع کدام چارچوب قانونی بوده اید؟

۳-پرونده شما دال بر عدم اجرای دستور موقت دیوان عدالت اداری تشکیل گردیده است. در این باره چه توضیحی دارید؟

۴-آیا خبر برگزاری جلسات تبلیغاتی روزهای سه شنبه و در اوقات اداری با امکانات دولتی صحت دارد؟

۵-اتفاقات مربوط به خطوط فوق توزیع بعد از فاجعه کابل ۶۶ کیلو ولت فی مابین پست ۴۰۰ شیراز به امیر کبیر مورد ابهام است.مزید امتنان خواهد بود اگر پاسخگو باشید.

۶-داستان خط ۱۳۲ کیلو ولت کنگان به بردخون را برای تنویر افکار عمومی شفاف سازی فرمایید.گفته می شود خط انتقال برق دو مداره ۱۳۲ کیلو ولت برد خون به کنگان چند تاور آن سقوط کرده و چرا شرکت رسا انتقال آقای عزیزی در حال وصله و پینه پایه های تاورهای آن است.

۷-در خصوص نرم افزار DCSایستگاه ۴۰۰ سعادت شهر و همچنینی نواقص ایستگاه های پرک و بیرم و جفره لطفا اعلام نظر فرمایید.

۸-بدون پیش داوری و بر اساس اخبار موجود خواهان آن هستیم تا علت عدم ارسال قراردادهای شرکت فارس تکاب و …. به اداره کل امور اقتصادی و دارایی توسط معاونت محترم مالی و پشتیبانی از سال ۱۳۸۵ را توضیح دهید.

۹-آیا صحت دارد دوتن از معاونین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هماهنگی و دستور شما به صحرائیان، عزل گردیده اند و دلیل آن حمایت آنها از دولت دکتر روحانی بوده است؟

۱۰-ماجراهای مربوط به خاموشی های پس از برف امسال هم ابهامات بسیاری دارد.آیا لزومی به توضیح و پاسخ می بینید؟

۱۱-کاهش هزینه های تعمیرات شبکه صحت دارد؟

شیوه برق منطقه ای در همه این سالها بر عدم پاسخگوبودن بوده است. امیدواریم استاندار فارس با پیگیری این موارد برای افکار عمومی مشخص نماید که این ابهامات صحت دارد یا خیر؟

خروج از نسخه موبایل