نماد سایت خبر ‏پارسی

طلایی ترین نقطه شهر نفس کشید! / کار خوب شهرداری شیراز در قلب شهر

خبر پارسی – لقمان به پسرش گفت : «اى پسرم ! کار خوب انجام بده و کار بد نکن ؛ زیرا بهتر از کار خیر ، کننده آن است و بدتر از کار بد ، کننده آن است »
سرویس یک کار خوب خبر پارسی با این انگیزه که کار خوب مردم و مدیران را تبلیغ کند راه اندازی شد.متاسفانه در این مسیر هم مردم و هم مدیران با ما همکاری نکردند که البته به نظر می رسد کمتر کار خوبی از مدیران دیده می شود! با این وجود کم نیستند کارهای خوبی که در سطح شهر انجام می شود و رسانه ها وظیفه دارند کار خوب را تبلیغ کنند.
در اغلب شهرهای دنیا شهرداران و شوراهای شهر تلاش می کنند با زیبا سازی محیط شهری ضمن فراهم کردن زیبایی بصری برای شهروندان،مردم را تشویق به پاکیزه نگه داشتن شهر کنند و از آلودگی بصری جلوگیری به عمل آورند.
اخیرا قلب شهر شیراز از شدت آلودگی بصری از کار افتاده بود و طلایی ترین نقطه شهر محل تبلیغ منزل و مبله و گوسفند زنده و ….شده بود.اقدام اخیر شهرداری شیراز در زیباسازی تابلوهای پوششی مترو قابل تقدیر است.بویژه آنکه شهرداری علاوه بر زیبا سازی سازه های فلزی مستقر در این نقطه از شهر پروژه های خوبی را که در دست اقدام دارد تبلیغ کرده است.
خبر پارسی همانگونه که از کژی ها و کاستی ها انتقاد می کند،انجام کار خوب را نیز تشویق می کند.مثل برخی دستگاه ها نیستیم که برای اخبار خوب و سازنده مان تشویقمان نمی کنند اما کوچکترین نقدی را تاب نیاورده و فوری دست به شکایت می برند برای رضایت دادن هم یا تعهد ترکمانچایی از شما می گیرند یا مجبور به پرداخت وثیقه ات می کنند!
تصاویر خبر پارسی از اقدام خوب شهرداری شیراز را ببینید و لذت ببرید.

و تصاویری قبل از زیباسازی

خروج از نسخه موبایل