نماد سایت خبر ‏پارسی

جوادجمشیدی:تخریب دولت با هدف ایجاد جنگ روانی انجام می گیرد

خبر پارسی – رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس با انتقاد از تخریب ودروغ پرداری های نامنصفانه علیه دولت گفت : اینگونه اقدامات  با هدف ایجاد جنگ روانی و موج سازی قبل از انتخابات مجلس انجام می گیرد.

جواد جمشیدی بااشاره به مطالب مطرح شده دربرخی از رسانه ها و از قول  یکی از نمایندگان ادوار مجلس ،  پیرامون دستیار ویژه رییس جمهور درامور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود:یونسی از نیروهای توانمند  دولت است که  جزونزدیکترین حامیان رییس جمهور محسوب می شود.

وی ادامه داد: سابقه دستیار ویژه رییس جمهور حکایت از دلبستگی وی به نظام و توان والای او برای خدمت دارد، از این رو لازم نیست  که وی به دنبال شعاردادن و وویترینی عمل کردن باشد.

این فعال سیاسی به نقش علی یونسی در بازگشت مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: علی یونسی از محبوترین چهره های همراه رییس جمهور است که با اشراف بر مسایل قضایی و امنیتی همواره منشاء خدمت به نظام  و مردم بوده است.

جمشیدی افزود: برخی ازشکست خوردگان عرصه سیاست که سهم خواهی آنها از دولت نیز بی حاصل مانده است با تخریب چهره های محبوب نزدیک به دولت و رییس جمهور به دنبال فضا سازی برای جبران شکست خود در انتخابات هستند.

وی با بیان این مطلب که افکار و اندیشه های علی یونسی  در تعارض با قانونگریزی و تندروی است افزود: نگاه اصلاح طلبانه درافکار و عمل یونسی باعث شده تا عده ای تحمل مشاهده اعتماد رییس جمهور به وی را نداشته باشند.

جمشیدی تخریب دولت را حربه مخالفان سیاست اعتدال دانست و افزود:اتاق فکر کسانیکه دست به تخریب دولت یازدهم می زنندبه دنبال کم کردن فشارهای ناشی از عملکرد غیر قابل دفاع خود در دوران گذشته است.

وی بابیان اینکه این هجمه ی ناجوانمردانه  به تمام عناصر دولت در حال وارد شدن است  افزود: در حالیکه مقام معظم رهبری از عملکرد دولت در حوزه های مختلف حمایت می کنند و مردان عرصه دیپلماسی کشور را سربازان و فرزندان این مرزو بوم معرفی می کنند،مخالفان دولت ، روحانی و تیمش ر شکست خوردگان عرصه دیپلماسی ملقب می دهند و بار برپایی میتینگ ها و همایش های مختلف به دنبال پاکسازی حافظه سیاسی تاریخی مردم هستند.

خروج از نسخه موبایل