نماد سایت خبر ‏پارسی

تلاش شهرداری شیراز برای فعال کردن ظرفیت نمایشگاه های بین المللی فارس

شهردار منتخب شیراز گفت: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند.

محمدحسن اسدی در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، با اشاره به نقش بی بدیل نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا اظهار کرد: نمایشگاه‌ها معمولاً محلی برای توافقات، تفاهمات و قراردادهای قابل توجهی هستند.

وی با قدردانی از اقدامات مدیریت نمایشگاه بین‌المللی فارس و حمایت مجموعه استانداری فارس از نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بین‌المللی فارس نیز تبدیل به محلی برای توافقات و تفاهمات بزرگ شود. شهردار منتخب شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند.

اسدی همچنین با تصریح بر جایگاه امروزه نفت و گاز و پتروشیمی بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس و جنوب کشور محل اصلی استخراج نفت و گاز است، آمادگی خود را در شهرداری شیراز برای همکاری با این حوزه در ابعاد اداری و امکانات و تفرجگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، ۲۱ تا ۲۴ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برقرار است.

خروج از نسخه موبایل